Bedoelde de beste man niet gewoon dat de gitaar geen gelamineerd boven- en achterblad heeft, maar dat deze solid zijn?
Bedoelde de beste man niet gewoon dat de gitaar geen gelamineerd boven- en achterblad heeft, maar dat deze solid zijn?
Laatst gewijzigd door universe777; 11 september 2015 om 16:25
ongetwijfeld
SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...
Hier klopt toch geen drol van?
http://link.marktplaats.nl/m967080186
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
De prijs lijkt me aan de lage kant voor een epiphone elite (zie open book headstock). Normaal gaan die voor 700-900 eu.
Of hij heeft de advertentie aangepast,
Wat er nu staat kost nieuw rond de 375.
Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!
Lijkt me nog aan de lage kant. Maar goed, zoek je een Japanse lp voor weinig zou ik die meteen pakken voor dat geld.
Ik ga er dit weekend even kijken waarschijnlijk.
Even inspecteren en als hij bevalt, voor 200 piek kan je niet echt de mist in gaan.
EDIT:
Het is geen japanner.
Ik gok op een Koreaan rond '96.
Laatst gewijzigd door Feter; 18 september 2015 om 10:35
dus de headstock bestaat wel op deze manier?
op de foto's leek het ook alsof de pots ook niet netjes onder elkaar staan, maar net iets schuin.
Maar het is dus een echte epiphone?
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Laatst gewijzigd door MarkS; 18 september 2015 om 11:29
Heb om wat extra foto's gevraagd.
De achterkant van de headstock wil ik wel zien en het lijkt of er iets onder de de knoppen vandaan steekt.
200 is niet veel natuurlijk maar wel voor pure crap
Favorieten/bladwijzers