Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1357 van 1797 EersteEerste ... 35785712571307134713551356135713581359136714071457 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 13.561 t/m 13.570 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel Bekijk bericht
    Je kunt natuurlijk ook gewoon van hieruit commentaar blijven leveren en voor de rest geen ruk eraan doen, ook altijd een fijne optie...
    Ik denk dat Pepe bedoelt, dat je een beetje een open deur intrapt door de verkoper te melden dat oplichting strafbaar is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik denk dat Pepe bedoelt, dat je een beetje een open deur intrapt door de verkoper te melden dat oplichting strafbaar is.
    Uiteraard, is geen nieuwe info voor de verkoper, dat snap ik ook. Maar kan net genoeg zijn om iemand toch een advertentie terug te laten trekken oid.

Senior Member

Standaard

"Fuck ja waar ben ik mee bezig? Al die lieve mensjes die hard hebben gewerkt voor hun centjes! Dat kan ik toch niet doen? Oh wacht, jawel... het boeit me namelijk niks!"
    - De Oplichter

Senior Member

Standaard

Was deze al voorbij gekomen?
    "USA" Stratocaster

De brug (uitlijning) en de neckplate doen me vermoeden dat deze niet helemaal is wat ie zou moeten zijn.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

neck plate kan ik niet goed zien maar de neck is 100 % correct, de brug is hardtail en dat ziet er altijd gek uit op een strat
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Merendeel van de gitaristen gebruikt de tremelo op hun strat niet of nauwelijks, laten het ding er zelfs af, dus ik begrijp eigenlijk niet goed dat Fender niet meer hardtails in omloop brengt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Merendeel van de gitaristen gebruikt de tremelo op hun strat niet of nauwelijks, laten het ding er zelfs af, dus ik begrijp eigenlijk niet goed dat Fender niet meer hardtails in omloop brengt.
    Op zich eens. Heb je bovendien minder last van ontstemmen en meer plezier van sustain. Ik zet dan ook altijd twee extra veren op mijn Strat, waarmee het blok tegen de body zit. Daarmee heb je dezelfde twee voordelen. Met als bijkomend voordeel dat bij eventuele verkoop de nieuwe eigenaar weer de keuze heeft wat te doen met de tremelo.

Senior Member

Standaard Twijfel over een advertentie topic

Een zwevende brug kan je vast zetten. Een hardtail los zetten is iets moeilijker, maar ja je hebt gelijk. Bij de tele is het dan weer net andersom. Mss mede ook daardoor dat er zoveel teleliefhebbers zijn.
    Laatst gewijzigd door Stoffel43; 31 augustus 2015 om 14:26
    Kris

Senior Member

Standaard

Met m'n strat heb ik nooit problemen gehad met ontstemmen op de trem.
    Deze zweeft ook.
    Wat betreft de sustain moet ik Joost gelijk geven, die is inderdaad minder...

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

een strat met trem (zelfs als hij vast gezet is_) klinkt "beter" (ok "anders" ) dan een hardtail, minder strat achtig, ik kann me daarom wel voorstellen dat Fender minder hardtail strat maakt
    en met een beetje behoorlijke afstelling van je trem hoef je echt niet minder sustain te hebben zelfs als hij Floating is
    life sucks and then you die

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten