-
31 augustus 2015, 13:36
#6
Nee, ik denk wel degelijk aan een apart topic in ieder subforum. Mensen die met een vraag zitten kijken toch als eerste in het betreffende subforum. Een apart subforum voor alle FAQ's wordt naar mijn idee heel onoverzichtelijk, omdat er dat toch weer allerlei verschillende onderwerpen door elkaar staan.
Dat gezegd hebbende, de drie fora die je noemt hebben natuurlijk heel veel overeenkomsten, dus ik snap je idee. Ik stel voor dat je een FAQ start in de Werkbamk (of in een ander, als je dat liever hebt) en dan starten we in de andere twee fora ook een FAQ-topic met een link. Ik zet ze alledrie bovenaan vast, en ik zet de link-topics op slot. Het FAQ-topic zelf blijft open, maar alle off topic praat rooi ik er meteen uit.
Goed idee?
Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.
Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers