Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 86 van 88 EersteEerste ... 36768485868788 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 851 t/m 860 van 873
    Senior Member

Standaard

Zoals ik zei, ik ken ze niet dus mij hoef je niet te overtuigen.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 22 april 2015 om 10:46

Standaard

Normaal ben ik meer een lezer dan iemand die stukjes schrijft. Maar zoekende naar mede-liefhebbers van mijn verse pickups vond ik helemaal niks over DEACCI.
    Nadat ik de Vintage One sound samples op de website van DEACCI had gehoord en de filmpjes van Gerald Parel op Youtube had beluisterd besloten om een setje Vintage One naar Nederland te laten komen. Wel eerst nog erg getwijfeld of ik niet voor Bare Knuckle moest gaan omdat dat nu eenmaal de gevestigde naam is. Maar ik kan nu tot mijn volle tevredenheid melden dat ik ze helemaal super vind. Kippenvel ! Rijk aan overtonen en zowel clean als crunch een geweldig dynamisch geluid.
    En de maker, Declan, is zeeeeer behulpzaam en vriendelijk. Dus zowel voor als na de koop helemaal happy.

Zijn er nog andere DEACCI fans?

Senior Member

Standaard

Ik zou mijn Bareknuckle Rebel Yell met goudkleurig kapje graag willen ruilen voor een Bareknuckle Crawler (brug) met bij voorkeur goudkleurig kapje........
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

Als ik mijn Squier Tele (single coils) wil upgraden met nieuwe pickups om een flink zware (maar nog wel heldere) scheurtoon te krijgen, wat zouden jullie dan aanraden? Humbuckers erin wordt me wat te bewerkelijk, maar misschien is er wel een andere optie.

Senior Member

Standaard

Texas Specials zijn redelijk "zwaar" voor een single coil strat, daarna verlaat je langzaam stratsville op weg naar P90 territory.
    Er zijn genoeg pickups, single coil, stacked en sidebyside humbuckers die daar rondhangen, tis allemaal een kwestie van hoever je wil gaan.
    Nog verder kan natuurlijk maar dan heeft het niks meer met strat te maken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Onkelpazuzu Bekijk bericht
    Als ik mijn Squier Tele (single coils) wil upgraden met nieuwe pickups om een flink zware (maar nog wel heldere) scheurtoon te krijgen, wat zouden jullie dan aanraden? Humbuckers erin wordt me wat te bewerkelijk, maar misschien is er wel een andere optie.

http://www.seymourduncan.com/product...ttle_59_for_s/

Senior Member

Standaard

Dank - ik ga eens kijken/luisteren. :-)

Senior Member

Standaard

Ik heb zelf in mijn strat een seymour duncan Hotrail zitten, dat scheurt prima voor een single coil elementje. Kijk ook vooral eens bij Dimarzio, zij hebben behoorlijk wat keuze aan single coil sized humbuckers.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Ik heb zelf in mijn strat een seymour duncan Hotrail zitten, dat scheurt prima voor een single coil elementje. Kijk ook vooral eens bij Dimarzio, zij hebben behoorlijk wat keuze aan single coil sized humbuckers.

Ik heb diverse Dimarzio's in mijn strat gehad ( dp 181, 182 ) en Seymour duncan's én GFS Lill' Screamer maar ze zijn toch stuk voor stuk beduidend doffer als single coils. Scheurt wel leuk maar je mist dan toch ook weer het helder hoog. Het is ook een kwestie van smaak....Misschien zou je toch eens kunnen kijken voor een single coil met hoge output. Het is en blijft een compromise.
    Laatst gewijzigd door pasqual; 27 augustus 2015 om 13:27

Senior Member

Standaard

Dimarzio Tone Zone S (DP189)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten