Nog altijd super blij met mn Zwier telecaster
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door the sure thing; 1 augustus 2015 om 22:58
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Bovengetekende in NYC met een mid-sixties maplecap telecaster, zelfde periode als die van de Dylan 66 World Tour. Slappe knieën, ook van de prijs trouwens.
![]()
Mooi hoorMaar ik neem aan geen hngd? of...
Ik stond bijna op het punt een 1963 Gretsch Tennessean mee te nemen, maar de (pushy) verkoper was net iets te gretig, en lulde vakkundig om de broodnodige neckreset heen. Samen naar de in-store luthier gegaan, en het eerste wat hij zei: "needs neckreset". Toen stond hij daar met de mond vol tanden, en heb ik hem daar laten staan, en de gitaar ook. Gitaar klonk wel fantastisch, maar speelde zwaar (actie van 5mm aan de 12e fret), en zou mede door de kosten van de reset (er wàs al eens aan hersteld) gewoon de moeite niet waard zijn om in te voeren. Kan ik er beter een in Europa kopen.
Nog geen ES tegengekomen die de moeite waard is?![]()
Hoe werkt dat nou in zo een winkel ?
Moet je de indruk wekken dat je werkelijk wat van dat spul wenst aan te schaffen ?
Ik kan mezelf voorstellen dat die lui een fijn uurtarief kunnen instellen voor touristen die allerlei vintage gear willen komen proberen, maar nooit mee terug naar huis nemen.
Favorieten/bladwijzers