Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 76 van 142 EersteEerste ... 2666747576777886126 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 751 t/m 760 van 1411
    Senior Member

Standaard

Laatste stukje niet meegekopieerd... Vintage cherry, tv yellow en tobacco burst.
    Het is dat er andere dingen op mijn wishlist staan, ik ben zeer benieuwd naar die '55 goldtop.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Helaas is het hele verhaal nep!
    Was gewoon een grap van een van het lpforum
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Rock&Roll!

Senior Member

Standaard

Ik lees het ook net, lekker dan. Sorry voor dit geneuzel mensen, het topic daar was serieus, en de reactie was van iemand die daar toch al enige tijd rondhing. Jammer van dit soort acties.

Senior Member

Standaard

Vond het al straf. Gibson gaat zijn prijzen niet ineens 1000$-2000$ verlagen...

Senior Member

Standaard

Nou, wat let je? 2e Hands '58 reissue's zijn er al vanaf zo'n kleine €2000,- dacht ik?
    Anders 's kijken naar een Tokai?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Nou, wat let je? 2e Hands '58 reissue's zijn er al vanaf zo'n kleine €2000,- dacht ik?
    Anders 's kijken naar een Tokai?
    Inderdaad Tokai. Zelfs een groot bedrijf als Thomann verkoop nu al Tokai's: http://www.thomann.de/nl/tokai_guitars_sc_2_bsb.htm
    Prachtige plaintop! Zo'n bedrijf zal ook bijna geen 2015 robottuner shit meer verkopen dus moet ook een goed alternatief aan kunnen bieden schijnbaar.
    Ze hebben er meerdere op voorraad, zelfs de nog wat duurdere Tokai's.
    Volgens mij heeft Kaj's guitarstore ook mooi wat Tokai's op voorraad zodat je ze tenminste kan testen en in het echt kan bekijken en kopen. Dat is natuurlijk altijd veel leuker en verstandiger. Maar goed het zegt genoeg over de verkoop van de huidige Gibsons dat zo'n groot bedrijf nu Tokai verkoopt.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Rock&Roll!

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Nieuwe Tokais voor Gibson prijzen . Fraaie Tokais, maar het blijven nieuwe Tokais... als die de voorkeur genieten boven Gibsons dan is het toch wel treurig voor meneer Gibson....
    MusicStore.de is begonnen met een krankjorume inruilactie op 2015 Gibsons....(ruil je Jack&*Denny in op een echte Gibson Les Paul en zo) nou is 2015 al 8 maanden oud maar ze zien dus nu al aankomen dat de 2015 fabrikaten lang in de depots dreigen te blijven stofvangen???
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member

Standaard

Dat doen ze nu al als je de berichten mag geloven. Je ziet steeds vaker acties opduiken en marketing truukjes om toch van die 2015 modellen af te komen. Laatst een actie gezien dat je een cadeaubon van €250 krijg bij aankoop van een 2015 Gibson. Ze zijn met die te wijde hals en techno snufjes niet aan mij besteed maar eerlijk gezegd is het al meer dan 10 jaar geleden dat ik een nieuwe Gibson heb gekocht. Nog een paar weken en dan zullen ongetwijfeld de eerste "echte" updates van 2016 komen. Ik wil er graag nog een goldtop bij, classic standard of deluxe maakt me niet uit als t maar blinkt. Maar het hoeft geen nieuwe te zijn dus grote kans dat ik zelf toch eerst in de gebruikt markt ga zoeken.

Standaard

En dit dan?

Goed dat ze het eindelijk door hebben.

https://reverb.com/blog/breaking-gib...models?_aid=fb
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Nu maar hopen dat de neerwaarts bij te stellen verkoopprijzen van Gibson zullen doorklinken in de prijzen in de winkel. We gaan het zien...
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten