Cool idee, ga ik proberen. Dank, HB!
Cool idee, ga ik proberen. Dank, HB!
www.blackbottleriot.com (gitaar)
En als je dat dan ook nog aan de rechterkant doet, heb je wel een langere kabel voor de ingang van je splitter - maar dan zit de input jack van je tuner niet in de weg van dat roze geval.
Laatst gewijzigd door Trigger; 14 augustus 2015 om 21:29
www.blackbottleriot.com (gitaar)
als dat een foto is, die doet het niet
Ten eerste is de foto niet openbaar, ten tweede is het een linkje die je niet als foto hier kan plaatsen![]()
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Ja, ik wil ook wel weten wat het nu geworden is!
Mij kan dat nou weer niets schelen.
Gezocht: 100x probe voor oscilloscoop
Aangeboden: niets
Klopt, inderdaad de E6. Ik heb de mijne wel gemod met een andere opamp (LF353 geloof ik) en wat kleine wijzigingen aan de clipping sectie. Dat maakt hem net wat smoother. Omdat hij toch al open lag, heb ik meteen opamps vergeleken om uit te vogelen wat het afgeschuurde stock exemplaar is. Niet geheel verrassend was dat een JRC4558P of iets wat het zelfde klinkt.
De TS-9 en GT-OD zijn ook gemod met respectievelijk een Burr-Brown OPA2134 opamp en een modje om de gain en het volume wat lager te krijgen. Beiden hebben ook een fellere LED voor betere zichtbaarheid bij meer licht.
Mijn favoriete drive blijft toch de Barber GC. Dat pedaal heeft gewoon iets waardoor je hem op elke amp lekker kunt krijgen.
Favorieten/bladwijzers