Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 132 van 178 EersteEerste ... 3282122130131132133134142 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.311 t/m 1.320 van 1771
    Senior Member

Standaard

Was een leuk feestje, maar dat lag niet aan Sepultura. Man wat slecht. En die paar oude nummers die ze speelden wisten ze goed te verkrachten. Jammer.

Cannibal Corpse en vooral Obituary waren wel heel erg goed. Hoewel het Cannibal Corpse imo wel wat parten speelde dat ze na Obituary kwamen. Obituary heeft een hele dikke, massieve sound die erg goed te horen is. Maar daarna klonk de scooped, toren-high gain sound van CC die bruut klinkt maar toch wel een brij word, wel wat vlak allemaal. Hadden beter andersom kunnen spelen imo. Dan was CC veel beter nog uit de bus gekomen.

En als bonus ook nog eens een plectrum persoonlijk van mr. Trevor Peres himself gekregen. Moest er wel even wat moeite voor doen maar mijn dag kon dus niet meer stuk.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Was een leuk feestje, maar dat lag niet aan Sepultura. Man wat slecht. En die paar oude nummers die ze speelden wisten ze goed te verkrachten. Jammer.
    Wat mij betreft, en ik ben geen drum kenner laat dat duidelijk zijn, móeten sepultura nummers gewoon gedrumd worden door Igor cavalera. Weet niet of die gast gewoon enorm hard mept, of dat er iets anders aan de hand is, maar ook als een ander eerst op dezelfde kit drumt, hoor je het verschil gewoon.

Junior Member

Standaard

Eind september naar MR JOE SATRIANI / Shockwave Tour
    Heb al eens ( jaren geleden ) het genoegen gehad om Steve Vai ( ooit een leerling van Satriani )op Arrow Rock live te zien. Vergezeld door Roger Fripp ( King Crimson ) was dat toen een geweldige ervaring. Ik stond ook bijna met mijn neus tegen het podium aan dus heb alles heel goed kunnen zien…..en horen….een week later piepten mijn oren nog ! Echt onwerkelijk wat die man op zijn gitaren voortbrengt. En dan nu de man waar Vai ooit les van had ! Dit belooft weer een avond optimaal gitaar genot en ik kijk er heel erg naar uit.

Senior Member

Standaard

30 oktober ga ik met mijn maatje naar Michael Schenker in de Boerderij in Zoetermeer - leuk jeugdsentiment!!!!

Robin.

Senior Member

Standaard

Ergens in oktober naar Blackberry Smoke in Paradiso

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Wat mij betreft, en ik ben geen drum kenner laat dat duidelijk zijn, móeten sepultura nummers gewoon gedrumd worden door Igor cavalera. Weet niet of die gast gewoon enorm hard mept, of dat er iets anders aan de hand is, maar ook als een ander eerst op dezelfde kit drumt, hoor je het verschil gewoon.
    Tsja, ik vind vooral de zanger niks aan. Maar het werd ook gewoon sloppy gespeeld, en de oude nummers werden verbouwd. Erg jammer.
    Misschien is de nieuwste Soulfly een aanrader? Heb hem nog niet helemaal gehoord, maar de stuk of wat nummers die ik gehoord heb klinken als het beste dat Max gedaan heeft sinds Chaos AD (je kan wel horen dat hij naar Behemoth heeft geluisterd de laatste tijd). Zijn zoon is tegenwoordig drummer. Dus iig 2 Cavalera's in de band.

Senior Member

Standaard

The Dillinger Escape Plan donderdag in Utrecht. Al stukje gezien op Graspop, maar met zeer matig geluid. Nu een herkansing.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    25 September Glenn Hughes featuring Doug Aldrich.
    Ik ben benieuwd of hij zich een beetje kan gedragen. De laatste paar keren (eind jaren '90/begin '00's) dat ik hem zag waren niet bepaald jofel, maar hij heeft ondertussen wel een paar goeie platen gemaakt, met name Black Country Communion vind ik erg tof.
    Daar komt 16 Ro(c)ktober Y&T in Leeuwarden, en de 21e Tony Macalpine in A'dam bij.
    Spock's Beard in Zoetermeer 17 september laat ik dan een keertje lopen.
    Michael Schenker speelt 31 oktober in Rijssen, misschien...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    The Dillinger Escape Plan donderdag in Utrecht. Al stukje gezien op Graspop, maar met zeer matig geluid. Nu een herkansing.
    En niet te vergeten, Raketkanon in het voorprogramma, waarvan de gitarist hier ook op t forum zit, dacht ik. Zin an!

Senior Member

Standaard

Fourplay

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
    Handtekening....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten