Een stel gitaanetjonkies die menen de oude garde de levieten te moeten lezen, da's zoals een land binnenvallen en je eigen wetten opleggen. Waarom zou die oude garde zich moeten aanpassen aan de newbies?
Tuurlijk, de stijl van posten is - in Off Topic - nogal direct en het poep-piemel-vagijn niveau is er wat hoog (maar bijlange niet meer wat het geweest is), maar dat is nu eenmaal het karakter van dit forum, voor zover een forum een eigen karakter kan hebben. Het heeft voor mij ook wat tijd in beslag genomen voor ik er aan gewend was. Daar staat tegenover dat er in Off Topic ook en veel op een deftige manier gediscussieerd wordt.
En ach, ook in andere subfora wordt er al eens sarcastisch, cynisch en kritisch uit de hoek gekomen. Als je daar niet tegenkan, moet je maar wat doen aan je incasseringsvermogen...
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
ik ben hier nog kort maar ben geen jonkie en zonno is ook niet van gisteren. verder ben ik niet tegen poep en plas humor, het gaat erom hoe het word toegepast
waar het mij om gaat het dat er hier nog al eens op de man word gepeeld en niet een op erg prettige manier
en zoals ik al eerder heb aangegeven word er bij veel forums van deze omvang behoorlijk streng opgetreden, men laat het een tijdje gaan maar als de emmer vol is word er wel opgetreden, soms worden hele topics verwijderd
Laatst gewijzigd door Brad; 7 augustus 2015 om 14:16
Ik ben voor leesbare zinnen. Hoofdlettertje, kommaatje, puntje, het is zoveel moeite niet en getuigt ook van respect naar diegene die het moet lezen. Een -dt foutje hier en daar laat ik dan maar in het midden, daar is nou eenmaal niet iedereen een ster in en iedereen maakt wel 's een grammaticaal foutje.
daar heb je punt, maar ik ben tijdens een middag lezen hier dingen tegen gekomen waar ik erg van geschrokken ben
Dit forom draait op een eenvoudige hosting. Het gitaarnet forum heeft meer dan 3 miljoen berichten en ik dacht dat de reden om plaatjes niet toe te staan zoals avatars vanwege de performance was. Het forum heeft een historie van vastlopen gehad en alle ballast is er uit gehaald.
Vriendelijke groet,
Ik vind het op zich wel meevallen. Als er al op de man wordt gespeeld, wordt dat vrij resoluut gecorrigeerd door een mod dan wel andere gebruikers. Oude leden die elkaar kennen kunnen wel wat lomp doen, maar daar zijn we allemaal gitaristen voor.
Verder denk ik inderdaad dat je wat aan je incasseringsvermogen moet doen. Het is hier geen Libelle of EO.
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
En de kleine PMbox
Wat een kutforum
:-)
Favorieten/bladwijzers