Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 41

Threaded View

  1. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.132

    Standaard

    Zo, de set is er en ik heb 'm maar meteen ingebouwd maar niet met de originele pearloid slagplaat maar een 3 laags witte. Vind ik toch wat mooier. Mijn eerste indrukken zijn erg goed. Ik vind de 2 boosters erg bruikbaar. Zonder de SPC en EXG heb je een gewoon strat geluid maar wel met meer output als passieve elementen. Niet echt bijzonder. Maar met de SPC erin gedraaid ( Midboost ) krijg je toch echt wel een lekker geluid. Het is nog even experimenteren met EXG ( treble en bas boost ) en de verhoudingen tussen de twee maar het is erg bruikbaar! Maar dit alles is thuis ( geen versterker maar floorboard ). Hoe het klinkt op mijn versterker in de oefenruimte is nog even afwachten ivm vakanties....
    Maar dusver zeer tevreden
    Even wat pics:






    Voor de oplettende kijker: de miniswitch combineert het brugelement met het halselement in stand 1 of 5 en in stand 2 of 4 staan alle elementen aan. Hele simpele schakeling maar erg leuke sounds. In de off positie heb je gewoon de standaard strat schakeling.

    Weet iemand trouwens of het veel verschil maakt als je er twee 9 volt batterijtjes in serie zet? Is het zinvol?
    Laatst gewijzigd door pasqual; 4 augustus 2015 om 20:19

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top