Spot er maar mee. Aan het orienteren op een loop pedaal. Dacht aan een Boss line selector. Die kan de loops niet in serie zetten volgens mij. Dacht dat ze je dood zouden gooien met true-bypass loopers, maar ik kan niets vinden
.
Spot er maar mee. Aan het orienteren op een loop pedaal. Dacht aan een Boss line selector. Die kan de loops niet in serie zetten volgens mij. Dacht dat ze je dood zouden gooien met true-bypass loopers, maar ik kan niets vinden
.
Gezocht: 100x probe voor oscilloscoop
Aangeboden: niets
Volgens mij komt er nooit een einde aan zo'n pedalboard. Ik heb dat met mn pedaltray, dan gaat er een pedaal af en dan er weer bij. Nu heb ik mn Ibanez SD9 er af gehaald en mn TS9 er weer op gezet en mijn Voodoo Vibe ligt nog steeds werkeloos in mijn koffer.
Ach... gitaristen![]()
Dat hoeft toch ook niet? Ik heb een klein en een wat groter board en niks staat vast, verandert naar gebruik. Dit is het vandaag, morgen weer anders.
![]()
De looper op de stoep natuurlijk, want ideaal voor de straatmuzikant en de acoustic simulator in de prullenbak.
Nee, hindert niet waar die staat, het effect blijft matig.
De looper plaats je afhankelijk van of je andere effecten wil kunnen gebruiken in je loops. Die moeten er dan vóór.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
OC-2 binnen, hoezee! Nu heeft m'n bordje wel de min of meer definitieve vorm. Misschien dat die Memory Man ooit nog vervangen wordt door iets analoogs met tempo tap. Maar nu nog even niet. Dit is wel lekker zo. Ik ga alleen nog wel een plankje maken onder de onderste rij. Kan net niet lekker bij de knoppen, met name van de OC-2 en BassScreamer. Morgen even retourtje Gamma.
Ik moet nog steeds iets verzinnen op de voeding van die Radial. Stomme ding loopt op 15V en ik heb alleen een LOEIgrote adapter.
Heeft iedereen wel, denk ik. Helaas wegen die laatste loodjes het zwaarst: voor die laatste 5,5% heb je op zijn minst 5,5 extra pedalen nodig
Ik heb ff geen foto trouwens, maar:
DS1 is eraf wegens ruimtegebrek. Onze zangergitarist heeft hem nu in bruikleen - naast de gitaarskills van Cobain nu ook dezelfde distortion.
Comp Nova is erbij voor fingerpicking.
Malekko Vibrato eraf, vind hem lang niet zo lekker klinken als de Behringer Vibrato (rip-off van de Boss), die ik inmiddels True Bypass heb laten maken. Wat de buffer geeft een boost en ruist.
LOL. Ik stem altijd na een chorus 😀
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Favorieten/bladwijzers