Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 154 van 169 EersteEerste ... 54104144152153154155156164 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.531 t/m 1.540 van 1686
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    Even gevraagd, die mark 3 is uit 90 (ofzo...) volgens de verkoper. Dat is dan toch wle 25 jaar oud en dan wil er wel eens iets gaan rammelen. Toch een goeie prijs.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    Ik weet uit ervaring dat een mark III laten repareren een dure grap is. Mits alles in orde is is 600 euro een mooie prijs, ik heb mijn mark III shorthead toen voor rond de 1000 verkocht. Moet wel eerlijk zeggen dat ik sterk zat te twijfelen om weer een mark III te kopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    Ik had die van mij een paar maanden voordat een deel van de printplaat afbrandde, als het mis gaat gaat het goed mis. De mark III is imo zeer ondergewaardeerd. Niet zo legendarisch als z'n broer de mark IIC+ en ondergesneeuwd door zijn veel veelzijdiger broertje de mark IV. De mark III vooral niet kopen als een 3 channel amp, die 3 kanalen afstellen met een gedeelde eq is niet te doen.
    Bij Boogies is het misschien sowieso wel beter om een nieuwere te kopen dan een oudere, omdat ze "rammelgevoelig" zijn, en nogal complex gebouwd zijn?
    Wat Marshalls betreft, als je een jaren '80 of ouder model koopt, is een probleem over het algemeen snel verholpen.

Toevallig heb ik mijn Boogie (Stiletto Deuce I) gisteren naar de dokter gebracht, zit een brommetje in, wat hopelijk met een verse set buizen weer verholpen is, en dat er niks kapot is gegaan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Bij Boogies is het misschien sowieso wel beter om een nieuwere te kopen dan een oudere, omdat ze "rammelgevoelig" zijn, en nogal complex gebouwd zijn?
    Ik vind het qua breekbaarheid/rammelgevoelig toch echt meevallen hoor. Heb zelf een oude Mark 3 red stripe uit '87. Erg veel mee opgetreden. Altijd (voorzichtig) vervoerd zonder case. Het enige probleem wat ik ermee heb gehad is een gare koppelcondensator die je zo kan vervangen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philippe Bekijk bericht
    Ik vind het qua breekbaarheid/rammelgevoelig toch echt meevallen hoor. Heb zelf een oude Mark 3 red stripe uit '87. Erg veel mee opgetreden. Altijd (voorzichtig) vervoerd zonder case. Het enige probleem wat ik ermee heb gehad is een gare koppelcondensator die je zo kan vervangen.
    Qua bouw zijn ze wel complex vind ik. Prints zijn chaotisch bezet met componenten, moeilijk aan uit te kunnen eigenlijk.

Standaard

Wat Marshalls betreft, als je een jaren '80 of ouder model koopt, is een probleem over het algemeen snel verholpen.

Toevallig heb ik mijn Boogie (Stiletto Deuce I) gisteren naar de dokter gebracht, zit een brommetje in, wat hopelijk met een verse set buizen weer verholpen is, en dat er niks kapot is gegaan.
    Bij Marshall is het andersom: die nieuwe schijnen lastiger te zijn dan de ouden. Ik weethet verder niet, maar ee versterker van 25 jaar kan gewoon versleten onderdelen hebben, dat bedoelde ik iig...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    Bij Marshall is het andersom: die nieuwe schijnen lastiger te zijn dan de ouden. Ik weethet verder niet, maar ee versterker van 25 jaar kan gewoon versleten onderdelen hebben, dat bedoelde ik iig...
    Dat is ook wat ik zeg, toch?

Versleten onderdelen, zoals met name de beker-elko's heb je in no time vervangen, bij een (oude) Marshall geen enkel probleem.

Standaard

Dat is ook wat ik zeg, toch?
    Zeker. (complexe) Printplaten, daar worden de heren reparateurs nooit vrolijk van is mijn ervaring

Senior Member

Standaard

Oh jawel hoor. Uurtje, factuurtje levert je lekker veel op in zo'n geval.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ukeloeder Bekijk bericht
    Tijd om je onderschrift bij te werken. Gefeliciteerd. Eindelijk een ECHTE gitaar.

Senior Member

Standaard

Marshall JCM900 SLX voor 150 euro. Koopje lijkt me als dat type amp wat voor je is (niet voor mij dus).

http://www.2dehands.be/muziek/audio-...253624700.html
    "I am my own effect"
    Angus Young

Senior Member

Standaard

Koopje, jammer dat het in België is, anders had ik hem meegenomen. Jcm 900 maar er gain kanaal gaat verder.

Senior Member

Standaard

Ook een leuke basis voor een zelfbouw amp, zo een 900 SLX. En voor 150 euro heb je normaal geen trafo's, chassis, knoppen, headshell, etc.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten