van links naar rechts:
Santa Y Mayor - Spaans geval. Ooit voor 5 euro op de rommelmarkt gekocht. Kun je t niet zelf voor maken ;p
Chord V78;
SX EAG1K
GIO Ibanez GSR190 - Longscale bass, gewoon voor de lol;
Godwin Les Paul Deluxe - Late jare 60. Heeft niks te maken met Adolf Hitler of de Nazis.
Element 10 Telecaster - Zelfbouw, main backup
Fender '03 Mexican Splattercaster - Special Edition strat. Aan de zware kant, maar klinkt heerlijk.
Dit alles gaat door mijn (veels te zware) zelfbouw pedalboard via:
TC Polytune 2 > EHX Pitchfork > Crybaby Wah > MRX Flanger > Digitech Bad Monkey > Modded Boss DS-1 (fat stack mod in de powersupply) > H&K Triplex preamp > Ditto Looper > H&K Triplex poweramp
Ik heb dit in zo'n ~6 jaar verzameld. Zit zo toch wel redelijk tegen t limiet aan. D'r komt nog een buizen head met cab bij en dat is (waarschijnlijk) genoeg voor de komende tijd.
Laatst gewijzigd door AC3D; 17 juni 2015 om 01:42
jammer dat er zo weinig meer van die gitaren te zien is dan de zijkanten, en daar gaat het wel een beetje om in dit topic. Maak eens een wat betere plaat?
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
here you go Hotpepper!
![]()
Hierbij mijn familie rotzooi. Even zonder foto's. Die heb ik niet echt en niet alles staat thuis.
Gitaren
- Fender Custom Player 60 Stratocaster
- Fender 62 reissue Telecaster CIJ
- Fender Telecaster MIM
- Squier Showmaster
- Tokai Les Paul
- Ibanez Les Paul Custom
- Epiphone Sheraton II
- Fenix Stratocaster
- Squier JV Jazzbass
- Sigma Akoestisch western
- Alhambra Akoestisch klassiek
- Nog wat meuk
Versterkers
- Marshall JMT45
- Orange Micro Terror
- 2x12 cab met G12M20’s
- 1x12 cab met G12H30
Effecten
Board 1 (Pedaltrain Pro)
- Boss PS6
- Boss TU2
- Barber Tonepress
- Dunlop Mini Fuzzface
- Electro Harmonic Iron Lung
- Jeffrey Teese RMC 1
- Lovepedal Silicone Fuzzmaster
- Lovepedal Eternity Roadhouse E11
- Lovepedal Amp 50
- Mooer Shimverb
- Strymon Mobius
- Tc Electronic Alter Ego X4
- Weehbo Dumbledore
- Xotic BB plus
- Xotic RC Booster
Board 2: (Pedaltrain Jr)
- Boss CH1
- Danelectro DanEcho
- Dunlop Crybaby
- Electro Harmonix Soulfood
- Fulltone OCD
- Mooer Flexboost
- MXR Phase 90
Niet in gebruik nu: (of te koop)
- Diamond Fireburst
- Dunlop Octavio
- Ed’s Custom Shop Spiritual drive
- MI Audio Blueboy Deluxe
- MXR Fullbore Metal
- Zvex Fuzzfactory
Dat is hem
prut...
Paar maandjes geleden is er een Invader II bij gekomen. Beste amp die ik ooit gehad/bespeeld heb. Echte aanrader!
![]()
Ja de boosts en cuts die telkens gemaakt worden zijn erg duidelijk. Het is alleszins geen placebo speeltje. Maar of het nu die 300 euro waard is... De versterker op zich is sowieso al heel overtuigend. Als je het extra budget hebt, zou ik ervoor gaan, maar treur niet als het niet lukt want de invader II is ZO goed en veelzijdig dat je het niet zou missen.
Ik heb het er gratis bij gekregen, met grote dank aan Baco/Guitar Candy (hihi sluikreclame)![]()
Laatst gewijzigd door LP_CL; 22 juni 2015 om 17:07
Gaaf dingetje idd, die invader II. Grote verschillen soundwise met de eerste serie?
Engl is goed bezig met de nieuwe versterkers, ik vond de fireball II ook een hele goede upgrade ten opzichte van de eerste serie.
Zelf heb ik de blackmore en ben wel echt super benieuwd eigenlijk naar die Artist serie van Engl. Heb het idee dat dat een beetje de
"blackmore II" is.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Favorieten/bladwijzers