Laatst gewijzigd door HaroldA; 1 juni 2015 om 10:11
Jaren met modeling gedaan (V-amp, HK Tubeman, Vox Tonelab). Bevalt me prima. Je hebt een hoop acceptabele sounds tot je beschikking onder de knoppen. Toch heb ik er altijd ook wel pedaaltjes naast gehad. Aangezien het pedalen arsenaal nu groter is dan de modeling apparatuur, ben ik dan nu begonnen met het maken van een pedalen bakje. Het beginresultaat na een avondje met een zaag en beitel en accuboor. De Wah en de Digitech hou ik los, voor als ik compacter wil. Ik weet nog niet hoe ik alles vast ga zetten. De Ibanez UE300 staat op een scharnierend klepje (scharnieren moet ik nog bevestigen). Waarschijnlijk komt er in het bakje een stekkerblok voor de adapters van de Ethos, Digitech en Mosky voeding.
Routing: RMC5 - Empress Tap Trem - Ibanez UE300 - Ethos (spkr sim out) - (Ibanez CS5 chorus) - Digitech RP255 - koptelefoon of ZT Lunchbox acoustic
De digitech gebruik ik alleen voor reverbs en als koptelefoonversterker of eventueel voor recording op de laptop. De Ibanez CS5 zal t.z.t. vervangen worden voor iets anders. Ik weet nog niet wat. Misschien een los delay pedaaltje voor als ik alleen maar met het pedalenbakje op pad wil.
![]()
Splinternieuwe Templeboard aangeschaft. Erg mooi systeem. Precies genoeg ruimte voor een Musicomlab EFX MKIV overgelaten.
![]()
Zit er ook een case of tas bij die Templeboard? Ziet er goed uit!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Favorieten/bladwijzers