Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1335 van 1797 EersteEerste ... 33583512351285132513331334133513361337134513851435 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 13.341 t/m 13.350 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 Bekijk bericht
    Gitaarbouwer....... Relic Guitars Den Haag........ is dat niet assemblage van gitaren, en dan volgens sommigen ook nog met onderdelen van discutabele kwaliteit? Wie kan hier wat zinnige over melden.
    http://link.marktplaats.nl/m926785096
    volgens mij heeft de kop niet de televorm en de 'bovenste hoorn' op de body maakt een te flauwe bocht...

Senior Member

Standaard

hollow boly gijs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 Bekijk bericht
    Gitaarbouwer....... Relic Guitars Den Haag........ is dat niet assemblage van gitaren, en dan volgens sommigen ook nog met onderdelen van discutabele kwaliteit? Wie kan hier wat zinnige over melden.
    http://link.marktplaats.nl/m926785096
    Deze heb ik op Facebook voorbij zien komen. Ultra goedkoop Chinees spul voor duur. Hals is ook geen fender replacement, en de tuner om te janken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    Deze http://link.marktplaats.nl/m927212639
    is gewoon komisch...een watte? nu met Orginaile Grover Gibson meganics en orginaile Bigbey tremolo
    Eén dag actief op Marktplaats. Plausibel zeg ik u!

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Deze heb ik op Facebook voorbij zien komen. Ultra goedkoop Chinees spul voor duur. Hals is ook geen fender replacement, en de tuner om te janken.
    sowieso handig om hun Facebook page te bekijken... hard roepen hoe goed je bent en regelmatig posten dat er een gitaar naar een tevreden klant aan de andere kant van de wereld gaat. Overigens Harold heb je er een van RGtH in handen gehad dat je zo concreet in je oordeel kunt zijn?
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Standaard

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...ede-kopie.html

deze hufter m/v is bereidt om fokking 750 euro's voor dit ding aan te pakken

Senior Member

Standaard

Vraagprijs is verlaagd naar 450 eu, dat hoeft niet fake te zijn. Al zit die figuur pas 6 dagen op mp, dus in dat kader niet doen deze.
    Ik zie ook weleens mooie zelfbouw les Pauls voor 700 op mp voorbij komen die echt wel mooi zijn van mensen die al jaren spullen op mp aanbieden, het hoeft dus niet allemaal rommel te zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Die mafkees weer.. Relic guitars den haag..... I rest my case 😂

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Vraagprijs is verlaagd naar 450 eu, dat hoeft niet fake te zijn. Al zit die figuur pas 6 dagen op mp, dus in dat kader niet doen deze.
    Ik zie ook weleens mooie zelfbouw les Pauls voor 700 op mp voorbij komen die echt wel mooi zijn van mensen die al jaren spullen op mp aanbieden, het hoeft dus niet allemaal rommel te zijn.
    ok maar dit is 200 euro eigen import nep

heb xpress overboden om te zien of iemand zo hufterig is om van the ignorance te willen profiteren

ja dus

maar aan de andere kant deze figuur is zo dom om gelijk z'n adres en vaste telefoonnr te geven

dus la ma

Standaard

Ik vraag me af waarom die kerel zegt dat zijn Classic een kopie is. De gitaar op de foto's is een Gibson......

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten