Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 528 van 867 EersteEerste ... 28428478518526527528529530538578628 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.271 t/m 5.280 van 8664
    Senior Member

Standaard

al een tijdje niets gepost mbt pedaalboard die ook ondertussen aangepast is:

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steph Bekijk bericht

Board voor de maand mei ;-)
    Ja ja en nou moeten wij geloven dat het toeval is dat het allemaal van die kekke lentekleurtjes zijn? Kwade opzet zeg ik u!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht

Vet board hoor en toch vooral vanwege de Rodenberg, wat een coole bakken zijn dat zeg, alleen visueel al!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Alleen die wah moet hoognodig geupgrade worden!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Alleen die wah moet hoognodig geupgrade worden!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Thnx Mitch & Matthijs

@Matt: buddy wah is een RMC 1 een van de eerste McCoys. Eerlijk gezegd hou ik niet van tweakbare wahs, wah zou volgens mij gewoon kaal goed moeten klinken, zonder trimpotjes, extra potmeters etc. Het is oorspronkelijk gemaakt als een simpele pedaal, zo moet ie ook klinken.
    Tja, van bovenkant gezien kon je het ook niet zien dat het om een RMC gaat

Senior Member

Standaard

Ja, fijn bordje waar ik het goed mee zou kunnen vinden. Maar... er is nog ruimte over! Een vibe? Een Pog? Of een rotary?
    Slapeloze nachten zo'n waste land!

Senior Member

Standaard

Heey Pepe
    Ja het klopt er is nog ruimte over, maar vaak is "minder-is- meer" ook een goede optie. Ik heb niet zo veel met vibes, Rotary eff heb ik al bijna tien jaar gehad , en daar heb ik het ook mee gehad. Ik sluit nooit dingen uit, maar misschien dar er ooit eens EH B9 of C9 daarop komt. Ik ben met een project bezig op de eerste plaats als trio en dan later met evt tweede gitaar erbij. Aangezien ik gek op Hammond en orgels ben, zou ik eens willem uitproberen hoe B9/C9 in band situatie zou werken, zonder een gimmick te worden.
    Vaak is wat meer ruimte ook handig, zeker als je grote voeten hebt, dan hoef je niet echt op te letten of je 3 eff tegelijkertijd aangezet hebt ;-)

Senior Member

Standaard

"Minder is meer" doe je maar als je 60 bent. Tot die tijd: je pedalboard volplempen! 😃
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Hoe verhoudt die Rodenberg zich tot die Tim? Zitten ze in hetzelfde straatje of verschillen ze sterk?
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    "Minder is meer" doe je maar als je 60 bent. Tot die tijd: je pedalboard volplempen! 
    Zo is dat, minder is gewoon minder...
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten