Jaaaa, ze zijn cool hoor !!
Jaaaa, ze zijn cool hoor !!
Mwah, die van Cobain heb ik ook nooit wat gevonden, laat staan die schreeuwerige muziek van 'm, en ja, ik weet dat ik nu hele volksstammen tegen het verkeerde been stoot, maar een onvervalste Young of Waits solo vind ik nog best te pruimen. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar Young en Waits hebben wel wat credits wat mij betreft.
ook de classics zijn te coveren
Handel's "Messiah"
te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40
Mooie samenvatting.
Ook precies zo'n gebied waar gitaristen en muzikanten zich onderscheiden. Uiteraard had één van de begeleiders in de band dat beter gedaan gitaristisch bekeken, maar als Willie het doet is dat voor het publiek veel meer "homely". Als Willie Nelson het doet heb je een open haardvuur, als de backing gitarist het doet, centrale verwarming. Dat is misschien puur technisch beter en efficiënter, maar die open haard heeft ook zijn bekoring.
er is niets mooiers dan met lucifers spelen.
te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40
Volgens mij heeft ie het zelf drommels goed in de gaten dat het gewoon niks is. Ik vind het een tenenkrommend "open haardje".
Ja, maar jij bent ook niet zijn publiek. Die vinden het wel prachtig. En dat weet Nelson ook wel, en de producers van die show snappen dat ook. Die mensen zouden weer weglopen bij Steve Vai.
"Meten is weten, gissen is missen"
Favorieten/bladwijzers