Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 519 van 867 EersteEerste ... 19419469509517518519520521529569619 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.181 t/m 5.190 van 8664

Standaard

Toch gelukt😃
    Dit is mijn setup tegenwoordig. Alles door de Fishman amp. Met de sansamp van Tech 21 om de elektrische gitaar goed te laten klinken. Drums op de akoestische gitaar, bas met de octaver, alles loopen en in mijn eentje op pad. Zang met harmonieën uit de vocalist.
    best complete set zo. Blij mee. Klinkt als een klok.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SNiXMusic Bekijk bericht
    Toch gelukt��
    Ik zie niks?!
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steph Bekijk bericht
    Ik zie niks?!
    zie vorige pagina

Standaard

Hm. Ik zal t vanavond nog eens proberen.
    Ik vind dit gitaristenforum veel beter dan de kleuterspeelzaal van gitaar.net. Alleen een foto plaatsen is daar veel simpeler.

Senior Member

Standaard

Gister zag ik de foto's nog, maar nu zijn ze blijkbaar verwijderd.

Als je op facebook zit: 'die andere gitaarjongens' is gezelliger (met veel dezelfde mensen als hier) en makkelijker

Standaard

Klinkt als een dolle boel. Heb me maar aangemeld
    :-)

Standaard

Voila, mijn nieuw board.
    Onlangs de bluesky erbij gezet. Lang zitten twijfelen omdat hij zo prijzig is.
    Maar super blij nu ik hem heb.

Alle pedalen met 9v zitten op een pedalpower 2 plus onderaan.
    De grote polychorus, memory man & pog hebben zelf hun eigen voeding.

Zou een 2de pedalpower kunnen kopen. Maar de POG zou blijkbaar toch 18v 500mA nodig hebben..
    Die krijg ik zelfs niet uit een voodoo lab Digital.

Iemand een ander idee of hang ik gewoon vast aan de losse voeding van de POG zelf?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht

MOOER YELLOW COMP
    Qua ruimte was er al niet veel te kiezen meer, maar lekkere optische compressor,
    die voorbij 2 uur ook (iets) begint te bijten. Ik gebruik hem eigenlijk als een soort
    channel-strip.

MXR M234 ANALOG CHORUS
    De TC Corona was de 'runner up', maar op de een of andere manier klonk de MXR iets
    warmer ofzo. Ook de hi en low filtertjes (uitsluitend op het wet signaal) maken het een
    veelzijdig apparaat. Eenmaal op het board en in een loop van de G-Labs looper bleek dat
    de MXR een behoorlijke tone-suck heeft. Helaas is dit inherent aan de M234, zegt men..
    Mijn ervaringen ook!
    Die MXR is één van de mooiste chorussounds die ik gehoord heb (en ik heb me er wat versleten... CE-2 is de benchmark voor me, maar gehad: DOD 690, Boss CH-1, CE-5, EHX NeoClone en Zoom 5050 Choir.
    Nog steeds in bezit: DOD FX-60, Boss CE-2 (2x), Ibanez CF-7 (eigenlijk best slecht), Mooer Ensemble King (CE-2 clone in fijn formaat), MXR Chorus (vintage grote gele), MXR Micro Chorus (vintage), Ibanez CS-9 en BC-9 (beide vintage) en de MXR M-234 natuurlijk.

Misschien TB maken? Want tja, als ie uit staat, en hij zit in een TB (fx-)loop (3 amps van me hebben die footswitchable), dan hoor je redelijk duidelijk een verschil als de FX-Loop ingeschakeld wordt.
    En met name bij m'n EVH 5150 III 50W amp is dat verschil zo extreem, dat er weer 'noodgedwongen' (lees: luxeprobleem) die Mooer Ensemble King op m'n board zit.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Misschien TB maken? Want tja, als ie uit staat, en hij zit in een TB (fx-)loop (3 amps van me hebben die footswitchable), dan hoor je redelijk duidelijk een verschil als de FX-Loop ingeschakeld wordt.
    En met name bij m'n EVH 5150 III 50W amp is dat verschil zo extreem, dat er weer 'noodgedwongen' (lees: luxeprobleem) die Mooer Ensemble King op m'n board zit.
    Tja wel overwogen, maar gezien de SMD opbouw en (zeer) beperkte ruimte in het pedaal, voor mij net ff een stap te ver ben ik bang.. Aan de andere kant, misschien 'verdient' de M234 het wel om een TB ombouw uit te besteden, want inderdaad veel beter word het qua chorus niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    .... veel beter word het qua chorus niet.
    De Maxon ASC10 al 's geprobeerd?
    Zeker in een stereo-setup erg mooi.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten