Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1331 van 1797 EersteEerste ... 33183112311281132113291330133113321333134113811431 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 13.301 t/m 13.310 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    ik denk dat Marcel doelt op de vervalsingen, replica's met een waarde voor vintage strats > EUR 25.000 en voor vintage les pauls > eur 150.000
    een vintage tokai kost hoogsten eur 5000 (ik kan er 1000 naast zitten ) en is meer in lijn met een gibson historic reissue zeker niet met een vintage les paul
    Dat is inderdaad wat ik bedoelde.

Standaard

Heren (en enkele dames), ik heb een aardige ruil deal, gaat om een ruil met een Gibson LP.
    Nu weet ik helemaal niks van fake gibsons en dus ook niet waar ik op moet letten.
    Wie van de experts mag ik een pm sturen zodat die naar de foto's kan kijken.

Ik wil ze hier niet posten omdat de deal nog niet rond is en ik er vanuit ga dat de persoon eerlijk is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Heren (en enkele dames), ik heb een aardige ruil deal, gaat om een ruil met een Gibson LP.
    Nu weet ik helemaal niks van fake gibsons en dus ook niet waar ik op moet letten.

Ik wil ze hier niet posten omdat de deal nog niet rond is en ik er vanuit ga dat de persoon eerlijk is.
    Hier klikken en je hebt uitleg met plaatjes hoe je een fake herkent : http://www2.gibson.com/News-Lifestyl...itGibsons.aspx

Senior Member

Standaard

Ik weet ze wel te herkennen!

Standaard

Heel fijn, ik ga vanavond ff kijken en je een pm sturen.

Overigens ik zie het alleen als een advies, ben zelf verantwoordelijk mocht het toch een fake zijn.

Senior Member

Standaard

Heel fijn, ik ga vanavond ff kijken en je een pm sturen.
    Vanavond hang ik wel ergens aan een bar. En morgen alle bezoekers rondleiden op de openhuizendag.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floydian666 Bekijk bericht
    Hier klikken en je hebt uitleg met plaatjes hoe je een fake herkent : http://www2.gibson.com/News-Lifestyl...itGibsons.aspx
    dat was in 2007, de chinese gitaarbouw heeft enorme sprongen vooruit gemaakt sindsdien, een echt goede nepperd is nu al bijna onmogelijk te onderscheiden van een echte.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    dat was in 2007, de chinese gitaarbouw heeft enorme sprongen vooruit gemaakt sindsdien, een echt goede nepperd is nu al bijna onmogelijk te onderscheiden van een echte.
    Nee hoor. Laatst nog een Tele met extreem waterhoofd gezien.

Senior Member

Standaard

Dat was dan geen "echt goede nepperd"

Standaard

Okay, ik heb toch iets meer haast dan Harold tijd heeft, ik post ze toch ff hier en haal ze later wel weer weg.
    Gaat dus om deze LP:

en even over de hals, lijkt alleen kaal te zijn:

Nogmaals ik heb geen rede om aan te nemen dat de persoon mij zou bedonderen, ik heb simpel weg geen verstand van gibsons.
    Laatst gewijzigd door Tunes; 28 maart 2015 om 16:13

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten