Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 184

Threaded View

Senior Member

Standaard

Pepe,

Waarom denk je dat ik het artikel post?

En waarom die vijandigheid? Ik heb alle artikelen gelezen en elk filmpje gezien wat maar te vinden is.
    Ik heb daarnaast tot in het absurde gegoogled om nog meer info te vinden.
    Daarnaast plaats ik hier nu een extra artikel dat ik nog niet voorbij had zien komen.
    Inderdaad is de inhoud voor mijn standpunt niet ondersteunend en haalt het zelfs flink onderuit.
    Des al niet te min plaats ik het vanuit een stukje integriteit voor de discussie.

Waarom zit je nu ineens zo te jammeren dat ik jouw artikeltje (ik heb er maar 1 voorbij zien komen)niet gelezen zou hebben. Het ging over Timbre, Harmonic content, Attack en Decay (waarop ik ook gereageerd heb en Tremolo etc. Tevens een demo van een fabrieksfluit, een sopraan en een piano.
    Verder niets over een onderzoek van toonwood in combinatie met elektromagnetische versterking. Dus niet om op te reageren.

Lariekoek Pepe. En een belediging aan mijn verstand.
    Ik ga er van uit dat je elk filmpje hebt gezien en gehoord dat ik heb geplaatst en ga er vanuit dat je daarbij integer bent.
    Probeer in ieder geval de minimale integriteit ook van mij te verwachten.

Voor diegene die niet het hele artikel willen lezen, maar de essentie die in dit draadje belangrijk is, skip naar punt 4.3. Guitar Body and Construction Considerations ongeveer bladzijde 13.
    Als je het goed leest kom je aardig in de buurt van wat Boris de hele tijd aan mij probeert duidelijk te maken
    Laatst gewijzigd door grizzly; 17 maart 2015 om 23:07
    Religion is the root of all evil (Richard Dawkins)

Mijn Snake gitaar getest
    Mijn akoestische getest

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten