Vind je die Polytune beter dan de TU-3? Ik heb al veel tuners geprobeerd, maar mijn TU-3 belandt steeds weer op mijn bordje.. Zelfs de Turbo heeft het moeten afleggen tegen de Boss...
Vind je die Polytune beter dan de TU-3? Ik heb al veel tuners geprobeerd, maar mijn TU-3 belandt steeds weer op mijn bordje.. Zelfs de Turbo heeft het moeten afleggen tegen de Boss...
"I am my own effect"
Angus Young
Nee, die hou ik nog wel even. Ik heb nog een babybordje met de Turbo en een HWA Fuzzwork Orange.
"I am my own effect"
Angus Young
En ik maar denken dat je vol voor deze ging:
http://meibergen.com/roland/gitaar/t...emo-model-info
Bij Meibergen ook nog 's!![]()
Met de TU-3 is niet veel mis, behalve dat ik geen buffer vooraan in de keten wil hebben.
Gek genoeg heb ik geen last van de DM, CE en Ibanez buffers, maar die TU geeft een lelijk randje in het hoog (spike), dat ik niet weggedraaid krijg. Vooral met opnames komt dat naar voren.
De TU is wel iets sneller, alhoewel, die polytune doet ze allemaal tegelijk ;-)
Hoog Abby Road gehalte als ik het zo zie. Kijken of die ik die leslie nog ga gebruiken.
![]()
Pepe aan de Deco? Dat had ik dan weer niet verwacht. Hoe bevalt -ie?
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Je moet ze op het verkeerde been zetten om ze een stapje voor te blijven he.
Deco is praktisch. Goede delay in het slap gebeuren + een natural booster mocht dat aan de orde zijn. De rest gebruik ik niet eerlijk gezegd, set & forget.
In de praktijk is het voornamelijk de trem waar ik op trap. Die drive is fantastisch. Ook al zo'n set & forget affaire.
Favorieten/bladwijzers