het kan de beste overkomen![]()
deze les paul (heritage 80) door gibson gemaakt in de jaren 80 had ook een verkeerde bodyshape
![]()
life sucks and then you die
Ik neem aan dat als Gibson dat zelf doet, het een bewuste keuze is geweest? Of een stagiair de stage niet met goed gevolg afgesloten? :-D
gibson had in die tijd geen echte 59's als voorbeeld en heeft deze eerste "reissue" redelijk uit de vrije hand gedaan, de topcarve was beter dan de toenmalige productie lp's maar de cutaway loopt te ver naar buiten en er zijn nog wat details die niet kloppen. verder erg goede gitaren (Adjes favoriete LP is een heritage) maar de shape irriteert me mateloos![]()
Mijne "nieuwe" Classic Plus uit '92:
En samen met mijn Studio uit '93:
![]()
mooi setje![]()
TK;mesa boogie lonestar combo 1x12 classic
TK Fender Custom Shop 60's 1960 relic stratocaster inca silver http://www.2dehands.be/muziek/muziek...298494713.html
niet zo erg als de heritage die buiten het normale productie process gemaakt werd, maar inderdaad gibson heeft het wel vaker mis gehad. het lijkt me als fabrikant ook moeilijk om alleen op basis van oude tekeningen en wat foto's je eigen model van 10 jaar geleden (in de 70ties dan) te moeten kopiëren
Favorieten/bladwijzers