upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Strak Harold!
Laatste update, af!
Nog een paar ploaties. Twee details weergegeven: hoe de kabels strak op de pedalen staan en hoe de ruimtes zijn opgevuld met mosrubber. Leve de schakelaar aan de achterkant. Een druk auf den Knopf.. en alles is aan of uit.
Nu heb ik koffie nodig..![]()
![]()
You can't be a vet. You rock too much.
Tis een beetje gemaakt op deze specifieke pedalen he?![]()
En op de dik gevoerde Gator DJ tas die ik al had.
Er is ruimte voor eventueel uitbreiding van een pedaal (fuzz of zo). De Wah zit in het midden, zodat rechts ook nog een andere Lehle gemonteerd kan worden. Een Little Lehle, danwel een 3@1 oid.
You can't be a vet. You rock too much.
De MicroPOG klinkt beter en lijkt minder latency te hebben. Alle opties op de Pitchfork zijn leuk, maar heb ik tot nu toe eigenlijk nog helemaal niet gebruikt.
Tnx! Dat grijze ding in het midden is trouwens een DIY iSP Decimator G-String; net als de patchbox van de bassist.
Jij hebt 't helemaal goed gezien: voor de MS50 heb ik een current doubler kabeltje gebruikt zodat ie 2x 250/9 volt stroom krijgt en de DLS heeft ook een apart kabeltje (van 2 outputs naar 1 input in de DLS) zodat deze 18 volt krijgt. De DLS klinkt veel beter op 18 volt.
Inmiddels heb ik wel een kleine wijziging doorgevoerd, nl de Biyang Muff eraf gehaald en op die positie zit nu de spark booster. Gisteren mee gerepeteerd en dit bevalt mij beter.![]()
Mooie planken allemaal. Vooral die zelfbouw. Wilde dat ik zo handig was!
Hier mijn pedaltrain plankje. Had hem kort geleden ook al gepost maar nog met een iets andere samenstelling en 2 kabels die elk moment konden breken. Nu is het dan degelijk. Nieuw is onder andere de dubbele looper. Het leuke er aan (voor mij) Is dat het 2 losse loopers zijn maar in 1 behuizing. De ene gaat voor de versterker in en de andere is voor de fx loop. Samen met het auto routing systeem maakt dit het leven voor mij een stuk gemakkelijker. De rest van de pedalen lijkt me voor ieder wel bekend :-). Het pedaaltje links van de looper is om de turbo stand van de ds 2 aan te zetten. Nu ben ik nog aan het kijken voor leuke led verlichting aan de onderkant.
Enige pedaal waar ik niet tevreden over ben is de Little big muf. Erg veel bijgeluid en komt eigenlijk gewoon niet door de mix. Heeft iemand daar nog een leuk alternatief voor?
Hier de Foto:
![]()
Update 2015
![]()
----
// City Of Life //
Favorieten/bladwijzers