Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 507 van 867 EersteEerste ... 7407457497505506507508509517557607 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.061 t/m 5.070 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Pitchfork én een POG?
    Vergelijkend warenonderzoek.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Vergelijkend warenonderzoek.
    ah. En? Ik heb zelf de pitchfork. Geinig ding, maar jammer dat de up en down niet een aparte blend of volume hebben.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Strak Harold!

Laatste update, af!

Nog een paar ploaties. Twee details weergegeven: hoe de kabels strak op de pedalen staan en hoe de ruimtes zijn opgevuld met mosrubber. Leve de schakelaar aan de achterkant. Een druk auf den Knopf.. en alles is aan of uit.

Nu heb ik koffie nodig..

You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    Gebruik je dat groene verloopje als current doubler (Zoom?). Of mis ik iets en loopt de DLS op 18v?
    Op mijn plank heb ik nl. de MS-100BT liggen, en gebruik het groene verloopje om hem meer mA's te geven; ik merk dat 1 enkele PP2+ uitgang soms niet genoeg is om de Zoom te laten 'opstarten'.
    Die Multistomp heeft idd 200 mA nodig. Bij mij heeft ie ook een current doubler.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

Tis een beetje gemaakt op deze specifieke pedalen he?

Senior Member

Standaard

En op de dik gevoerde Gator DJ tas die ik al had.

Er is ruimte voor eventueel uitbreiding van een pedaal (fuzz of zo). De Wah zit in het midden, zodat rechts ook nog een andere Lehle gemonteerd kan worden. Een Little Lehle, danwel een 3@1 oid.
    You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    ah. En? Ik heb zelf de pitchfork. Geinig ding, maar jammer dat de up en down niet een aparte blend of volume hebben.
    De MicroPOG klinkt beter en lijkt minder latency te hebben. Alle opties op de Pitchfork zijn leuk, maar heb ik tot nu toe eigenlijk nog helemaal niet gebruikt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Strak Harold!
    Tnx! Dat grijze ding in het midden is trouwens een DIY iSP Decimator G-String; net als de patchbox van de bassist.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    Mijn dank is groot
    Gebruik je dat groene verloopje als current doubler (Zoom?). Of mis ik iets en loopt de DLS op 18v?
    Op mijn plank heb ik nl. de MS-100BT liggen, en gebruik het groene verloopje om hem meer mA's te geven; ik merk dat 1 enkele PP2+ uitgang soms niet genoeg is om de Zoom te laten 'opstarten'.

Binnenkort kan ik ook mijn PT Jr weer eens posten, voorlopig moet het dan (voor 2015) wel weer genoeg zijn met 'pedalen erbij'.
    Zal t.z.t. ook foto van de onderkant posten, voor mezelf
    Jij hebt 't helemaal goed gezien: voor de MS50 heb ik een current doubler kabeltje gebruikt zodat ie 2x 250/9 volt stroom krijgt en de DLS heeft ook een apart kabeltje (van 2 outputs naar 1 input in de DLS) zodat deze 18 volt krijgt. De DLS klinkt veel beter op 18 volt.

Inmiddels heb ik wel een kleine wijziging doorgevoerd, nl de Biyang Muff eraf gehaald en op die positie zit nu de spark booster. Gisteren mee gerepeteerd en dit bevalt mij beter.

Senior Member

Standaard

Mooie planken allemaal. Vooral die zelfbouw. Wilde dat ik zo handig was!

Hier mijn pedaltrain plankje. Had hem kort geleden ook al gepost maar nog met een iets andere samenstelling en 2 kabels die elk moment konden breken. Nu is het dan degelijk. Nieuw is onder andere de dubbele looper. Het leuke er aan (voor mij) Is dat het 2 losse loopers zijn maar in 1 behuizing. De ene gaat voor de versterker in en de andere is voor de fx loop. Samen met het auto routing systeem maakt dit het leven voor mij een stuk gemakkelijker. De rest van de pedalen lijkt me voor ieder wel bekend :-). Het pedaaltje links van de looper is om de turbo stand van de ds 2 aan te zetten. Nu ben ik nog aan het kijken voor leuke led verlichting aan de onderkant.
    Enige pedaal waar ik niet tevreden over ben is de Little big muf. Erg veel bijgeluid en komt eigenlijk gewoon niet door de mix. Heeft iemand daar nog een leuk alternatief voor?
    Hier de Foto:

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Update 2015
    ----

// City Of Life //

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten