Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 506 van 866 EersteEerste ... 6406456496504505506507508516556606 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.051 t/m 5.060 van 8652
    Senior Member

Standaard

Netjes! Dat geklooi met die kabeltjes is inderdaad tijdrovend. Ik heb afgelopen maand in de spaarzame uurtjes ook een projectje gehad...

Afgemeten, geboord, gelijmd en gelakt... nu voor 95% af!

Ik moet nog even wachten op twee patchkabels die hopelijk vandaag nog geleverd worden. Alles aansluiten, controleren, afwerken (ik ga de gaten met rubber afdichten). Alles wordt gevoed door een Voodoo PP2. De AC inputs zijn direct verbonden met de adapter. Simpelweg een verlengkabel met schakelaartje en zekering ingebouwd. De extra AC-output is een fijne optie van de Voodoo. Zo kan ik met een verlengkabel een andere effectensectie koppelen, zonder een extra lange kabel richting stopcontact nodig te hebben. Ik heb wat plek overgelaten zodat ik misschien later nog een pedaaltje kan toevoegen. Fuzz of zo, maar ik sta er niet meteen om te springen. Hij past zo precies in de Gator DJ tas die ik al eerder had.

Routing:

Input 1 + 2 > Little Lehle (via input respectievelijk loop return) > BBE Optostomp > Wah > Lehle D-loop (loop A: EHX Q-tron, loop B: Line6 FM4) en met de bufferbooster op 70% rechtstreeks de amp in.

N.B.: Op foto 2 is een kleurcode van de inputs te zien, groen en rood. Deze corresponderen met de led-kleur van de Little Lehle. Net zoals de output, als de buffer van de D-loop is ingeschakeld, dan kleurt deze blauw. The devil is in the details. Ik heb dit al een tijdje in mijn hoofd en in de loop van de tijd steeds meer uitgedacht. Nu moest het maar eens wezen.

Hiernaast ligt een TCE Nova System (Red/ Limited Edition), die via de verlengkabel aangesloten wordt.
    You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

Wat een lekker fris board! Zo clean en netjes.
    Is het nu ook zwaar, omdat het van hout is?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Strak bordje! Wat doet dat rode pedaaltje?
    dat rode pedaaltje is een looper van JHS. De MS50 staat altijd aan, maar bedien ik via de looper. Dus de MS50 zit buiten de loop.
    Wil ik de MS gebruiken, dan klik ik op de rode looper om 'm aan te doen. De MS50 heb ik zo ingesteld dat ik erop kan trappen om van het ene effect naar het andere te gaan en om dit aan/uit te doen, hoef ik alleen maar de looper in te drukken. Op die manier is de Zoom MS50 ook live prima te gebruiken. Zonder die looper zou ik 'm live niet willen gebruiken, vrees ik.
    Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitleg.

En ja, ik ben heel tevreden over de MS50. Heb al zo'n 1,5 jaar nu denk ik. Ik speel in een coverbandje en heb bijv. maar voor 1 nr een flanger nodig, nou die zit in de MS. Net als voor tremelo, chorus, slapback delay, "U2 delay"... Ik kan mijn pedalboard jr blijven gebruiken dankzij die MS, want anders had ik een veel groter board nodig gehad.

Senior Member

Standaard

Nee dat valt reuze mee. Multiplex is niet zo zwaar. Het wordt geen flinterdun en licht bordje, maar ik heb al eerder zoiets gemaakt: het weegt wel wat extra (maar echt niet loodzwaar tov alle pedalen, kabels, switches en zware adapter die er al bij waren). Ik heb met de vorige constructie, die vergelijkbaar was, zo'n 10 jaar gedaan zonder enige uitval. Het is built to last dus... ik heb ontzettend zin dit binnenkort te gaan gebruiken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    Mijn nieuwe 2015 board!
    Hier laat ik het even bij, ben wel weer even klaar met het steeds zoeken naar nog betere pedalen.
    Dit is op dit moment prima.

Nieuw: RM Voodoo 1 en TC Hall of fame
    Back on the board: TC Flashback

Update: nog steeds dezelfde effecten , maar een nieuwe Cioks power supply en een paar goede pedal risers, zodat de kabels wat netter kunnen worden weggewerkt.

Dit gaat hem de komende tijd wel worden.

Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    Update: nog steeds dezelfde effecten , maar een nieuwe Cioks power supply en een paar goede pedal risers, zodat de kabels wat netter kunnen worden weggewerkt.

Dit gaat hem de komende tijd wel worden.

stiekem zijn we allemaal een beetje obsessief compulsief, en door die Cioks zie ik dat de 'verlengsnoer-met-1spot-constructie' toch een doorn in m'n oog was
    lekkere setup, niks meer aan doen !
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Mijn dank is groot
    Gebruik je dat groene verloopje als current doubler (Zoom?). Of mis ik iets en loopt de DLS op 18v?
    Op mijn plank heb ik nl. de MS-100BT liggen, en gebruik het groene verloopje om hem meer mA's te geven; ik merk dat 1 enkele PP2+ uitgang soms niet genoeg is om de Zoom te laten 'opstarten'.

Binnenkort kan ik ook mijn PT Jr weer eens posten, voorlopig moet het dan (voor 2015) wel weer genoeg zijn met 'pedalen erbij'.
    Zal t.z.t. ook foto van de onderkant posten, voor mezelf

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hessepes Bekijk bericht
    Even weer een update, nu ziet mijn pedalboard er zo uit:

En de onderkant - speciaal voor Nitefly ;-)

Eigenlijk vind ik dat geknutsel met mijn board erg leuk, maar ook een gedoe, want alles aan de onderkant losmaken en daarnaar weer vastmaken is wel een dingetje. Hopelijk ben ik hier nu een hele tijd weer tevreden mee.
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    stiekem zijn we allemaal een beetje obsessief compulsief..!
    Een goede vriend van me zei dit weekend ongeveer hetzelfde over mij.
    But we like it :P

Senior Member

Standaard

Foto van de release-party setup van onze bassist en ondergetekende:

Senior Member

Standaard

Pitchfork én een POG?
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten