Ik wens je veel succes, want er zijn maar heel weinig (competente) banjotechnici in Nederland.
Voor werk aan mijn oude Gibson, waarvoor ik zelf het gereedschap niet heb, ga ik naar iemand in midden-Duitsland. Go figure...
Het zetten van spikes voor de vijfde snaar doe ik uiteraard wel.
Gek genoeg had ik het door jou beschreven probleem niet toen ik na de banjo voor het eerst gitaar probeerde te spelen.
Gewoon spelen wat er in de tab staat en de verleiding weerstaan om zelf iets te verzinnen.
Voor je het weet speel je gitaar op een banjo.....
Overigens is mijn streven om alle snaren in ieder gewenste volgorde met willekeurig welke vinger te kunnen spelen.
Je ziet dan vanzelf wel voorkeurspatronen ontstaan.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers