Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 34

Threaded View

  1. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    ideetje

    Ik wens je veel succes, want er zijn maar heel weinig (competente) banjotechnici in Nederland.

    Voor werk aan mijn oude Gibson, waarvoor ik zelf het gereedschap niet heb, ga ik naar iemand in midden-Duitsland. Go figure...

    Het zetten van spikes voor de vijfde snaar doe ik uiteraard wel.

    Gek genoeg had ik het door jou beschreven probleem niet toen ik na de banjo voor het eerst gitaar probeerde te spelen.
    Gewoon spelen wat er in de tab staat en de verleiding weerstaan om zelf iets te verzinnen.
    Voor je het weet speel je gitaar op een banjo.....

    Overigens is mijn streven om alle snaren in ieder gewenste volgorde met willekeurig welke vinger te kunnen spelen.
    Je ziet dan vanzelf wel voorkeurspatronen ontstaan.
    Laatst gewijzigd door RB-1; 31 januari 2015 om 23:19
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top