Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Nou je verhaal zit vol onzin.
    ik heb gewoon een lange tijd niet gepost omdat ik er geen zin in had, mede Door de sfeer soms, waar jij nu een groot aandeel in hebt.

Of je nu post als moderator of niet, je hebt de smoel groot zat.

Trollen of op de man spelen op het forum mag niet of was je die regel al weer vergeten?

Je bent geen reservejezus dus of post iets zinnigs of klik weg en houd je bek dicht.
    Nou je kan mij niet wijs maken dat het niet een beetje te verwachten is, mij verbaast het in ieder geval niet (maar dat zal jou weer niet verbazen).
    Misschien is het een beetje te wat hij post maar geheel ongelijk kan ik hem niet geven.
    Uiteraard moet je zelf weten hoe je je spullen aan de man brengt en wat je in je advertenties zet, maar de combinatie en de zwaar overdreven teksten in je advertentie maken zijn reactie niet heel vreemd.

Btw had je niet aan de verkeerde kant van de IJssel kunnen blijven

Senior Member

Standaard

Iedereen denkt maar wat die wil.
    Ik post niet meer op een forum met moderators die elkaar het handers boven het hoofd houden en mensen zomaar afgezeken kunnen worden.

En tunes en dick hendrick
    krijg de hik

Standaard

Goed weerwoord hoor.
    Ik denk dat ik binnenkort maar eens een ga reageren op een gitaartje Geert uit Zutphen tegenwoordig toch ?
    Drinken we samen een bakkie, beloof ik dat ik snel zal drinken (voor de hik weet je wel).

Kijk als jij wat mag vinden van dit forum (en je heb potdomme nog gelijk ook), dan vindt je vast ook dat wij iets mogen vinden van b.v. jouw combinatie van posten van gitaren en adverteren.
    Ik ben helemaal niet vies van een beetje handelen en reclame maken mag, maar ik vond het hoge ophemel gehalte ook vaak wel wat ver gaan (en zeker in het licht van je jacht op "oplichters" in een ander topic, daarmee bedoel ik de in mijn ogen vaak onterechte felheid).
    Laatst gewijzigd door Tunes; 20 januari 2015 om 19:55

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Nou je kan mij niet wijs maken dat het niet een beetje te verwachten is, mij verbaast het in ieder geval niet (maar dat zal jou weer niet verbazen).
    Misschien is het een beetje te wat hij post maar geheel ongelijk kan ik hem niet geven.
    Uiteraard moet je zelf weten hoe je je spullen aan de man brengt en wat je in je advertenties zet, maar de combinatie en de zwaar overdreven teksten in je advertentie maken zijn reactie niet heel vreemd.

Btw had je niet aan de verkeerde kant van de IJssel kunnen blijven
    verbaast mij wel, kinderachtige reacties ,hij koopt wat ongewoons en meldt het so what? dat noemt men informatie delen zo'n condor had ik nog nooit gezien dus weer wat geleerd, en overdreven teksten? valt wel mee hij prijst zijn waar aan doet iedereen alleen de één kan het wat beter dan de ander, zolang hij niet net zulke zwamverhalen er bij zet als TFOA op zijn site heeft dan vind ik het niet erg.
    ook verkoopt geert alles voor een nette prijs, en niet met woekerwinsten.

ik zelf post de gitaren die ik koop voor de handel hier niet meer, om zulke kinderachtige reacties te voorkomen, zo wordt er wel weer kennis weggejaagd geert is naast mij en bambufan één van de weinigen die iets van obscure gitaren weet.
    zolang het geen duidelijke advertentie is met prijs en alles erbij moet je gewoon je bek houden, je weet nooit de reden waarom die gitaar weer zo snel weggaat, toch net niet het na uitvoerig aan de tand gevoeld te hebben, ruzie met de vriendin over weer zo'n rot gitaar erbij, geldproblemen etc.
    ik begrijp wel dat er een tijd is geweest dat geert het bont maakte met aankopen melden en die in notime op marktplaats te zetten, toen dacht ik ook wel eens geert niet plaatsen als je hem niet wilt houden maar that's all.
    maar hij post één keer in een jaar iets en wordt er gelijk op aangevallen? ga je schamen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Ik ben helemaal niet vies van een beetje handelen en reclame maken mag, maar ik vond het hoge ophemel gehalte ook vaak wel wat ver gaan (en zeker in het licht van je jacht op "oplichters" in een ander topic, daarmee bedoel ik de in mijn ogen vaak onterechte felheid).
    ophemelen en oplichten daar zit nogal verschil tussen.

Standaard

ik begrijp alle ophef niet zo; ik heb een vermoeden wat er voor die gitaar betaald is en daar valt echt niet veel op te verdienen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    ophemelen en oplichten daar zit nogal verschil tussen.

Zeker, het gaat meer om het woordje felheid, en ook oplichten is nogal een grijs gebied.
    Niet zelden worden mensen door b.v. Geert afgeschoten zonder nuance.

En nogmaals hij doet maar, maar het is niet mijn manier.

Jij en Geert passen in ieder geval bij elkaar, iemand niet met je eens dan moet hij zijn BEK dicht houden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witterwit Bekijk bericht
    ik begrijp alle ophef niet zo; ik heb een vermoeden wat er voor die gitaar betaald is en daar valt echt niet veel op te verdienen.
    Da's ook wel weer zo, wat dat betreft redelijk kansloze handel dus (dan heb je elke vorm van reclame wel nodig).

Senior Member

Standaard

Ja Tunes houd je zinloze bek eens dicht.

Als je de eerste post had gelezen dan had je kunnen zien dat ik niets over kwalificaties, specificaties of kwaliteit heb gemeld.
    Dat doe ik express al niet voor figuren zoals jou en om spambeschuldigingen te voorkomen.

Dus eerst goed kijken naar de inhoud en context kijken voordat je je BEK opentrekt.
    en houd nu eens op met allerlei niet bestaande nuances erbij te halen omdat je nu tegengas krijgt.

Senior Member

Standaard

Euhm ... als we nu eens allemaal wat gitaar gaan spelen en terugkomen als iedereen afgekoeld is.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten