Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1326 van 1797 EersteEerste ... 32682612261276131613241325132613271328133613761426 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 13.251 t/m 13.260 van 17961

Standaard

Aanbieder van die goldtop vraagt 11k.

Senior Member

Standaard

Ja onze Dimitri. Heeft soms erg leuke gitaren in de verkoop, maar het echte vintage werk heeft altijd wel een paar gebreken / bijzonderheden waardoor het voor de collector/investeerder niet echt interessant meer is, maar zijn prijzen liggen wel in de regionen van 100% collectors grade spul.
    Die 50's LPCustom van hem heeft ook eeuwen op marktplaats gestaan.

Standaard Eddie van Halen Wolfgang

Even letten op deze advertentie http://link.marktplaats.nl/m881775515
    De aanbieder van deze gitaar kwam gister langs om deze gitaar met bijbetaling te ruilen voor mijn Eggle.
    Maar goed, 1 van de 2 schroeven/studs van de Floyd staat scheef in de body en is ook kapot gedraait met een imbussleutel (verkeerde maat?), kortom moeilijk om te fixen voor een leek. De schroeven ziten direct in het hout, dat is natuurlijk niet de stevigste manier.

Maar goed de meneer was zich van geen kwaad bewust, en dat kan natuurlijk al ben ik daar sceptich over.
    Ik heb em een anchor set met studs etc gegeven uit liefdadigheid maar goed dat moet dan wel eerst vakkundig geinstalleerd worden,

Nu zie ik dat zijn advertentie onverandert nog steeds op MP staat en ik zou het jammer vinden als iemand dit niet op tijd opmerkt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ziltoid Bekijk bericht
    Even letten op deze advertentie http://link.marktplaats.nl/m881775515
    De aanbieder van deze gitaar kwam gister langs om deze gitaar met bijbetaling te ruilen voor mijn Eggle.
    Maar goed, 1 van de 2 schroeven/studs van de Floyd staat scheef in de body en is ook kapot gedraait met een imbussleutel (verkeerde maat?), kortom moeilijk om te fixen voor een leek. De schroeven ziten direct in het hout, dat is natuurlijk niet de stevigste manier.

Maar goed de meneer was zich van geen kwaad bewust, en dat kan natuurlijk al ben ik daar sceptich over.
    Ik heb em een anchor set met studs etc gegeven uit liefdadigheid maar goed dat moet dan wel eerst vakkundig geinstalleerd worden,

Nu zie ik dat zijn advertentie onverandert nog steeds op MP staat en ik zou het jammer vinden als iemand dit niet op tijd opmerkt.
    Hij mag er wel duidelijker bij zetten dat het om een Chinese kopie gaat. Er staat wel "niet origineel" en "made in China" maar dat kan ook suggereren dat het hier om het in het Verre Oosten door Fender gebouwde instrument gaat. Maar dat gaat het dus helemaal niet. Een ruil met jouw Eggle zou een hele prettige zijn. Voor de verkoper, wel te verstaan.
    Er is nu € 425,- geboden, moge duidelijk zijn dat dat veuls te veul is.

Senior Member

Standaard

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

Vreemd voor een Epi Les Paul, lijkt me.
    Laatst gewijzigd door JP074; 27 februari 2015 om 23:15

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JP074 Bekijk bericht

Vreemd voor een Epi Les Paul, lijkt me.
    de hoorn klopt niet, lijkt mij een nep epi.

Senior Member

Standaard

En wat dacht je van deze:

Misschien een hele vroege haar strat, toen Erik nog niet z'n eigen necks maakte, maar ik zou huiverig zijn.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

volledig fake, Erik heeft even geëxperimenteerd met all parts nekken om het fender headstock trade mark te omzeilen maar ik weet niet of die gitaren überhaupt in circulatie zijn gekomen en dat was in de tijd dat hij een ander logo had. dit is een goedkope chinees met een fake logo
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Ik zou er met open ogen ingetrapt zijn, ik zie het verschil niet echt (maar heb me ook nooit in deze dingen verdiept). Wist niet dat relatief kleine Nederlandse bouwers ook al gefaked worden.

Senior Member

Standaard

Dacht ik al. Erik gebruikte skunk stripe nekken in het begin met het oude haar loge zonder custom made eronder. Maar deze is uitgerust met het nieuwe logo war hij sinds 2006 al gebruikt en toen maakte hij z'n eigen nekken.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten