-
14 januari 2015, 21:30
#4
Dank, Gus, altijd fijn om zoiets te horen. 
Ik snap RB's probleem, als je iets te melden hebt in een forum, of op de rapporteerknop drukt, komt dat terecht bij de mod van dat forum. Als die persoon er zelden is, wordt je klacht niet behandeld. Vandaar mijn uitleg.
Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.
Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers