Dank, Gus, altijd fijn om zoiets te horen.
Ik snap RB's probleem, als je iets te melden hebt in een forum, of op de rapporteerknop drukt, komt dat terecht bij de mod van dat forum. Als die persoon er zelden is, wordt je klacht niet behandeld. Vandaar mijn uitleg.