Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Standaard

Die haperingen waar je het over hebt klopt wel. Jij hoor het, 20 anderen niet . En voor mij vallen de haperingen nog binnen de toelatingsgrenzen .
    dit werkelijk een van de domste dingen die je kunt zeggen als uitvoerend muzikant

tuurlijk ik ben dom fout ect
    denk er eens goed over na want anders gaat dat "uitvoerend" heel erg lastig worden en dat heeft niks te maken met je gitaarspel maar alles met je attitude

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie Ernest.

Ook jij bedankt, Gus. Ik weet niet op welk gedeelte van je reactie, daarom dank ik je voor het geheel. Is dit nou iets waar je heel lang over na moet denken, of floept het er allemaal zo uit?
    Nee, doordat ik niet nadenk, maar in een soort flow een aantal aandachtspunten de revue laat passeren, daardoor wordt het te lang.
    Kan ik het terug gaan brengen tot handzamer omvang, maar dan gaat het teveel op werken lijken.
    Jij bent lang niet stom. Jij weet dat niet de letterlijke woorden belangrijk zijn. Jij haalt die punten eruit waarmee jij op dat moment wat kunt. En de rest laat je waaien.

In het kort, ik zou je tot twee dingen willen aanmoedigen:
    Bescheidenheid siert de mens, maar je moet het niet overdrijven. Perfectie is stierlijk vervelend. Streef dat dan ook niet na.
    Vraag aan Harald en Ernest01 eens of ze een tekening willen maken van de plaatsing van de microfoons.

En de derde (genadeloos valsspelen is ook een kunst) probeer blij te zijn met een ontwikkeling in kleine stapjes. Alleen zo'n ontwikkeling leidt tot een ontwikkeling die blijvend in je geheugens nestelt. In plaats van vluchtige foefjes. Mijn persoonlijke, maar stellige overtuiging is dat muziek maken en foefjes op gespannen voet met elkaar staan.
    Keep on keepin' on!!!
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 14 januari 2015 om 21:28

Senior Member

Standaard

Los van de geluidskwaliteit: petje af. Ik doe het je niet na (misschien met heel veel oefenen). Ik heb het gevoel dat deze al weer beter gaat dan een vorige die ik van je beluisterde, dus je bent goed bezig!

Het is heel makkelijk om vanuit je luie stoel iets (over) te analyseren en op elke slak zout te leggen, maar ik kijk liever naar de positieve kant. Dat wil niet zeggen dat je geen verbeterpuntjes mag hebben, natuurlijk
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten