Bedankt voor je reactie Ernest.
Ook jij bedankt, Gus. Ik weet niet op welk gedeelte van je reactie, daarom dank ik je voor het geheel. Is dit nou iets waar je heel lang over na moet denken, of floept het er allemaal zo uit?![]()
Bedankt voor je reactie Ernest.
Ook jij bedankt, Gus. Ik weet niet op welk gedeelte van je reactie, daarom dank ik je voor het geheel. Is dit nou iets waar je heel lang over na moet denken, of floept het er allemaal zo uit?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=5Mczs_5VaOk JAM 2013. NEWWWWW
Favorieten/bladwijzers