Bedankt voor je reactie Ernest.

Ook jij bedankt, Gus. Ik weet niet op welk gedeelte van je reactie, daarom dank ik je voor het geheel. Is dit nou iets waar je heel lang over na moet denken, of floept het er allemaal zo uit?