Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daanbuwalda Bekijk bericht
Misschien is het een goed idee om de sessie te verlengen. Op dit moment worden sessies automatisch na een bepaalde tijd beëindigt.
Ik merk hetzelfde probleem. vaak is het al na 15 minuten dat je opeens uitgelogd bent....