Oorspronkelijk geplaatst door daanbuwalda Misschien is het een goed idee om de sessie te verlengen. Op dit moment worden sessies automatisch na een bepaalde tijd beëindigt. Ik merk hetzelfde probleem. vaak is het al na 15 minuten dat je opeens uitgelogd bent....
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers