https://www.youtube.com/user/malabar777
Ik hou d'r mee op, en zet al mijn gear op Marktplaats...![]()
https://www.youtube.com/user/malabar777
Ik hou d'r mee op, en zet al mijn gear op Marktplaats...![]()
Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?
En totaal emotieloos.....Eddie van Halen doet er tenminste nog bij lachen en gary Moore keek er tenminste nog een beetje moeilijk bij.
Maar goed, ik doe het haar niet na,hoe graag ik ook zou willen.
Laatst gewijzigd door JVGM-music; 8 januari 2015 om 07:54
Al geef ik wel toe dat onderstaande ook wel weer een beetje teveel van het goede is qua emotie:
![]()
Check qua emotie ook dit topic![]()
"Meten is weten, gissen is missen"
Favorieten/bladwijzers