Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Tina S.

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Locatie
    Venus
    Berichten
    2.169

    Standaard Tina S.

    https://www.youtube.com/user/malabar777

    Ik hou d'r mee op, en zet al mijn gear op Marktplaats...
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

  2. #2

    Standaard

    En totaal emotieloos.....Eddie van Halen doet er tenminste nog bij lachen en gary Moore keek er tenminste nog een beetje moeilijk bij.

    Maar goed, ik doe het haar niet na,hoe graag ik ook zou willen.
    Laatst gewijzigd door JVGM-music; 8 januari 2015 om 07:54

  3. #3

    Standaard

    Al geef ik wel toe dat onderstaande ook wel weer een beetje teveel van het goede is qua emotie:

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    17.169

    Standaard

    Check qua emotie ook dit topic
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top