Ben benieuwd wat je voor deze opname hebt gebruikt. En ik hoop dat je eens een lijstje wilt posten.

Zoals altijd valt ook hier het prachtige totaal geluid te prijzen. Volgens mij je eigen recept. Want volgens mij, zelfs als je het lied Koning Onbenul zou spelen, zou het nog prachtig klinken.

Daarom kan het mij totaal niet schelen wat je speelt. Ik val iedere keer als een blok voor het geluid.
Lo rules.
Vriendelijke groet, Gus