Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
De knisperige krekel is al grotendeels uit je geluid gekropen vergeleken met je vorige post. Zit hem ook in je naar mijn idee mooiere manier van spelen hier. Zie nu ook de hap uit je gitaar; mooi!

Het komt gelijk op me over als een volwaardig lied waar ik in meegenomen kan worden.



Loeters,

Merijn
Dat bereikt te hebben... Mooi. Ach weet je, het geluid is nog niet top.
Onderstaand filmpje probeer ik al een tijdje te evenaren wat betreft geluid. Uiteraard zit er een stukje speeltechniek bij wat hij wel heeft en ik niet. Misschien komt dat nog, maar de noten zijn zo bloedzuiver.

https://www.youtube.com/watch?v=-op5cj6uknE

Ik denk dat als je de gitaar zelf zal bespelen je net als mij je dood zou ergeren als wat ik produceer op een filmpje en hoe hij in het echt klinkt.

@ Stillborn. Bedankt man . Dat van die galm is wel een puntje inderdaad. Ik heb altijd wel wat gehad met een bak echo. Ik vind het zelf niet heel onprettig. Maar kan me voorstellen dat wanneer je een stel goede studio speakers hebt het heel anders overkomt als op mijn laptop speakertjes .