lijkt me niet dezelfde. Het logo staat er ook niet op of was je vraag wat voor gitaar op jouw filmpje is?
Nieuw kost de B&F 218 en dat heb ik er natuurlijk niet voor betaald ;-) Bij mij klinkt hij zoals je het op de demo klinkt (is ook die gitaar)
Laatst gewijzigd door djee; 25 november 2014 om 00:02
Laatst gewijzigd door LGK; 21 december 2014 om 21:22
What I love about the blues is that it pulls in those that feel it, and want to learn it, and repells those with huge ego's and overly technical show-offs who play with no emotion whatsoever.
Ben zóóó gelukkig met m'n '58 relic Abigail Ybarra 3 colour chocolate sunburst. Zou niet meer zonder willen/kunnen.![]()
Laatst gewijzigd door DannyFender; 22 december 2014 om 08:16
Dure onderzetter!![]()
Gitaarles en basles in Weert
www.gitaarschoolweert.nl
New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales
Mss vloek ik in de kerk... Omdat het een (leuke) vrouw is, heeft ze succes. Er zijn legio betere / interessantere manneliijke gitaristen.
Ook Orianthi... Coole chick maar verder ook niet heeeel bijzonder.
Daarbij vind ik Tal Wilkenfield en Ronda Smith in het 'bass'-hoekje wel heel gaaf.
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Mijn "nieuwe" Finn*caster.
Zelfbouw/assemblage (Mighty Might body, Squier classic vibe lefty hals, Wilkinson brug, Kluson tuners).
Nitro ice blue lak met blanke vergeelde lak erover gespoten.
Gereliced compleet met craquele effect (vriesspray uit de autohandel).
Gitaar is een ode aan ons overleden zoontje Finn* en zit vol verwijzingen aan hem.
Beeltenis van hem op de headstock.
o.a. de kleur ice blue komt overeen met de kleur van de auto Finn McMissile uit cars.
Verder de afdekplaat met de vlinder erop, vlinders staan symbool voor overleden dierbaren.
Nu liggen er nog CS 69 PU's in (tijdelijk uit een andere Strat erin gezet) maar er komen nog LeoSounds in (Leeuw was het sterrenbeeld van Finn*) etc.
![]()
Laatst gewijzigd door mikeyaxeman; 7 februari 2015 om 17:33
Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra
Ik vind 'm mooi.
Ik houd van engeltjes & Maria's, engeltjes en Maria's zijn cool.![]()
Favorieten/bladwijzers