OK, het is misschien een beetje ouwelullen rock, en Malcolm doet ook niet meer mee, en Bon Scott is dood..... maar ik heb toch maar mooi 6 veldkaarten voor AC/DC in Arnhem! Een uitje met het hele gezin plus m'n broer en z'n zoon![]()
OK, het is misschien een beetje ouwelullen rock, en Malcolm doet ook niet meer mee, en Bon Scott is dood..... maar ik heb toch maar mooi 6 veldkaarten voor AC/DC in Arnhem! Een uitje met het hele gezin plus m'n broer en z'n zoon![]()
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)
... en drummer Phil Rudd zit tegen die tijd misschien in de likHave Fun!
"Meten is weten, gissen is missen"
Ik heb er ook kunnen scoren gelukkig! Zin an!
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Ik heb ze in de jaren '90 een keertje in Nijmegen gezien, Monsters of Rock dacht ik, enorm gave show en puike muzikanten, maar die zangert is K*T.
Edit: Oh ja, voor diegenen die gaan: veel plezier.![]()
Daar was ik ook, MOR 1991 in het Goffert-stadion!
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Me 2. Black Crows trapten af. Beetje vreemde eend in de bijt toen nog. Queensryche, Metallica. ACDC. Vergeet ik nog iets? Het was gruwelijk warm weet ik nog.
Laatst gewijzigd door MarkS; 18 december 2014 om 17:00
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)
Ik ga ook. Collega scoorde 4 kaartjes. Ga ik toch één keer n mijn leven AcDc zien.
ALLES IS VERKOCHT!
1991 alweer?! Hallo zeg!
Queensryche was er ook inderdaad, die waren toen net doorgebroken bij het grote publiek, net als Metallica.
De Black Crowes kan ik me niet meer herinneren.
Favorieten/bladwijzers