Ik heb even flink gesnoeid. Van meerdere kanten buitengewoon kinderachtig gedrag, maar ik heb geen zin om iedereen te berispen.
On topic verder nu, niet nadruppelen.
Ik heb even flink gesnoeid. Van meerdere kanten buitengewoon kinderachtig gedrag, maar ik heb geen zin om iedereen te berispen.
On topic verder nu, niet nadruppelen.
@ LP, prachtige nek ook , is het cocobolo of rosewood ? (voorkant nek macasar ebben ? )
life sucks and then you die
Fender Hot Rod Deluxe (Amerikaans), Laney PL-100 Twin Linebacker, Fender Stratocaster Classic 60's '08, Fender Stratocaster Jimmie Vaughan Signature 96-97, London City Comet MK I, Gibson Les Paul Melody Maker '08, Fender CD-140 SCE
Keith Richards: “I never thought I was wasted, but I probably was”
De huidige electrics. Een echte humbucker gitaar ontbreekt nog, de rest heb ik zo goed als allemaal gecovered![]()
(beetje laat antwoord)
Die 60s tribute is echt een leuke gitaar. Door de P90's gebruik ik em momenteel niet zo heel veel (in de band op hoog volume toch liever humbuckers), maar als gitaar echt niets op aan te merken.
Net als die faded worn brown is de kwaliteit (toevallig op mijn exemplaren?) echt top.
Een tijdje geleden wou ik 'upgraden' naar een standard / lite 120 / les paul les plus. Maar alles wat ik vast heb gehad voelde minder goed aan dan wat ik al had.
De V is een epiphone (occasie-tje om eens te kijken hoe een V me zou bevallen). Niet slecht voor de prijs. Zelfs de pickups geven een aanvaardbare klank. Alleen de rest van de electronica is echt wel cheap (krakende switch, geluid dat al eens is uitgevallen). Daar moet ik eens naar kijken.
Geen B&O speaker, maar een front van een oude LG HTIB, die verbazend genoeg uitstekend klinkt, zelfs voor muziek te beluisteren.
Favorieten/bladwijzers