Grolsch rubber (van de beugelflesjes), dan draaien de knoppen minder goed, als je er met je voet (per ongeluk) tegenaan komt
gezien de vele toepassingen van Grolsch rubbertjes waarvoor hier op GN forum reclame wordt gemaakt, wordt het hoog tijd dat mijnheer Grolsch zich van deze omvangrijke doelgroep voor z'n brouwsels bewust wordt en dat dus Gitaarnet gesponsord behoort te gaan worden door Grolsch Bierbrouwerijen. Idem de diverse gitaarbeurzen in den lande. Per slot van rekening gaat het wel met halve liters tegelijk…..
een aap die wel bananen eet speelt vals
Ik denk dit: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-gat-vergroten
(en dat ik sneller moet reageren)
45 cl ja. Scheelt op tien bier toch alweer een halve liter![]()
als rechtgesnaarde 'Ollandse optimisten ronden we altijd alles naar boven af. Overigens: in in de volksmond heten ze 'halve liters' zo zie je maar weer hoe je bestolen wordt… zelfs door eerlijke bierboeren '….uit het Oosten…'
Zeker als het om het verkopen van onze handel gaat, jokken wij Ollanders d'r blijkbaar graag een grammetje bij…
een aap die wel bananen eet speelt vals
Fotootje van PT Jr met nieuwe aanwinst VHT Special 6 (1e buizenbakkie sinds jaren, klinkt echt heul erg te wauw)
Voeding is PP2+
Het wordt steeds meer het 'wat heb je ooit gehad, -tig keer verkocht, maar weer terug beland bij...'-board..
Daarnaast voor de 'reservepedaaltjes' een Nano, met (net als JR) een paarse LED-strip eronder.
Voeding is geen 1spot, want de pootjes blijven niet zitten in een stopcontact vanwege die 'spring loaded action'. Zwaar irritant..
Voeding is gestabiliseerd dingetje van Zoom 500mA, werkt perfect!
![]()
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Ja, dat zijn dus die ringetjes die bij Grolsch beugels zitten.
De AMT heeft 3 standen, de 1e is een vox wah sound, de laatste stand meer als een crybaby en de middenstand is een mix. Er staan op youtube wel wat goede clips. Ik heb eerder een vox wah gehad en die 1e stand van de AMT klinkt inderdaad als een vox. Vind het ook fijn dat de AMT een prima wah is en ook lekker klein is.
Sinds ik mijn AD-999 heb ben ik eigenlijk al de hele tijd tevreden, alweer 4 maanden en dat is lang voor mijn doen.
Maar: afgelopen repetitie zijn we met visuals gaan werken en dat betekent dat het verder donker moet zijn. Ik kon mijn pedalen nog amper zien, laat staan goed mikken met tapdansen. Hopelijk heb ik dat nu opgelost!
![]()
Favorieten/bladwijzers