Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 314 van 341 EersteEerste ... 214264304312313314315316324 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.131 t/m 3.140 van 3402
    Senior Member

Standaard

Dit is ook Custom Shop...
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccowon Bekijk bericht
    Verdient een quote! Net of je tele superklein is, maar dat komt omdat die Supro naar mijn mening totaal uit verhouding is! Wel gaaf though....
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccowon Bekijk bericht
    Lekkere combi is dit. Dat Supro-paneel lijkt wel ontworpen voor reuzen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Volgens mij had ik hem nog niet gepost na de aanpassingen

Met nu een Dimarzio Chopper in de brug en een Dimarzio Cruiser Bridge in de nek, ja dat klinkt een beetje gek maar het klinkt erg lekker, in fact, mocht je denken "is dat niet jammer, om je pickups in een squier te steken?", luister dan maar even, ik heb er geen spijt van.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

Senior Member

Standaard

deze had ik tijdje verwaarloosd. nu weer in orde gezet en ben weer helemaal blij met de powertron TV jones pu. geweldige prik door de mix sound zonder irritant te wordenIMG_6828 by barnnno, on Flickr

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    deze had ik tijdje verwaarloosd. nu weer in orde gezet en ben weer helemaal blij met de powertron TV jones pu. geweldige prik door de mix sound zonder irritant te wordenIMG_6828 by barnnno, on Flickr
    Dit is Ubercool!

Standaard

Ja vind ik ook te gek!

Senior Member

Standaard

Mag ik deze onder een tele scharen? Zelfbouwertje:

Standaard Ein Prosit Doodad Telecaster

https://www.facebook.com/jaspersenve...type=1&theater

Doodad *"Ein Prosit" Tele , oorspronkelijk met zwarte body en witte slagplaat.

Deze gitaar heeft een stevige dikke nek met veel sustain (maple met maple toets). De mechanieken zijn vervangen door goede (merkloze) lockingmechanieken. Verder is de electronica vervangen door Kinman Broadcaster (2014 met TK4 schakeling. Deze TK4 schakeling biedt een serieschakeling die een vette humbucking type sound oplevert. Dit maakt de gitaar zeer veelzijdig.
    De TK4 schakeling maakt het mogelijk om een andere toonregeling (minder extreem) te kiezen maar ik heb de standaard toonregeling gekozen (en die klinkt zoals op standaard Fenders).

Brugzadels: Joe Barden. De originele brugzadels zijn ook van messing maar missen de compensatiehoek, vandaar vervangen door messing Joe Barden "Danny Gatton". De brugplaat is origineel (Doodad dus) De Joe Barden brugplaat klinkt veel te fel naar mijn idee. (althans zoals eerder gemerkt op een London City Comet 1 Tele).

Ik heb deze doodad in de winkel uitgekozen tussen een stuk of 4 Doodad's Deze klonk het beste , mede door de stevige dikke nek. (dat wil dus niet zeggen dat elke dikke maple nek goed klinkt!)

*www.ein-prosit.nl
    Laatst gewijzigd door will vermeer; 12 november 2014 om 14:16

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten