Mclaren, de manager van de sex pistols
en om weer terug op topic te komen, bijna al mijn les pauls (bij het binnenbrengen zag ik dat ik er een paar vergeten was en ik heb nog wat lp's uitgeleend)
![]()
Mclaren, de manager van de sex pistols
en om weer terug op topic te komen, bijna al mijn les pauls (bij het binnenbrengen zag ik dat ik er een paar vergeten was en ik heb nog wat lp's uitgeleend)
![]()
life sucks and then you die
Zie ik daar een John Sykes signature Custom? Als m'n bandmaatje die ziet... Het spiegelplaatje vind ik minder, maar wel een vette gitaar heur (en de rest mag er ook wezen).
Oh ja, dat kan ook nog natuurlijk, de Edwards versie. Die heb ik ook nog op het oog gehad, om de SD Distortion in de brugpositie, maar heb voor de versie met zebra JB/'59 gekozen. Geen spijt van gehad, zijn goeie gitaren, die Edwards.
zijn erg goede gitaren, al vond ik de vintage custom wat beter aanvoelen dan de sykes, die wat minder zwaar is en een dunnere nek heeft
is een '88 gibson custom lite die nog van Chris Jaarsveld (Sleeze Beez) geweest is, hij had oorspronkelijk een zwarte schaller/gibson floyd maar die was een beetje op en die ligt in een grote doos met nog op te knappen floyds![]()
Waar koop je het beste Edwards trouwens, via Ebay of zo'n Japanse winkel? Ik wil al een tijdje zo'n Edwards Jimmy Page model. Zo'n lekkere gitaar.
it's better to burn out than to fade away
ik koop ze via ebay.com uit japan, je komt ze ook wel eens tegen op ebay.de maar de grootste keus is ebay.com.
Favorieten/bladwijzers