Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 787 van 904 EersteEerste ... 287687737777785786787788789797837887 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.861 t/m 7.870 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Ik denk dat de advertentie gerecycled wordt per verkochte gitaar. Het is geen classic die aangeboden wordt.
    Ik denk dat Majmun zich vergist, er staat immers wel 'Classic' op de kop.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jambi Bekijk bericht
    Wil natuurlijk niemand dood maken met een blije mus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mijn moedertje zei altijd al, Gibson's wegen zijn duister en zelden doorgrondelijk
    VINYL GEZOCHT!

Senior Member

Standaard

Er staat wel "customshop" op de achterkant? (Niet dat die gitaar daardoor ineens wel zoveel waard word.) Erg mooie gitaar is het wel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Standaard

Gibson heeft vaker Custom Shop versies van de Classic uitgebracht in de jaren '90, met dien vaststaande dat met Custom Shop wordt bedoeld een hogere prijs, fancy top, paintjob en CustomSHop-logo.

Senior Member

Standaard

Tip: Godin artisan, lijkt op het eerste zicht in perfecte staat. Deze gitaar is m.i. deze prijs echt wel waard.
    http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/handgemaakte-godin-artisan-st-canada-206954559.html
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Hetzelfde geldt voor de aanbieder. Die vraagprijs, dat kan toch helemaal niet? Ik vind de advertentie op z'n minst verdacht. En dan staat ie nog onder akoestische gitaren aangeboden ook.
    Dit is het model zonder de FR (Floyd Rose). Die zijn niet zo duur.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

Senior Member

Standaard

Klopt, maar dan nog is €80,- wel veel te goedkoop. En dan staat ie in het akoestische gedeelte, dat maakt 'm wat mij betreft verdacht. Normaal gesproken kan het niet voor dat geld.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Klopt, maar dan nog is €80,- wel veel te goedkoop. En dan staat ie in het akoestische gedeelte, dat maakt 'm wat mij betreft verdacht. Normaal gesproken kan het niet voor dat geld.
    gewoon een gevalletje van een handelaar die er geen reet verstand van heeft anders stond er ook wel meer info inplaats van massief houten body.
    veel mensen weten het verschil niet tussen electrische en akoestische gitaar, maak het op rommelmarkten vaak mee dan zeggen ze tegen mij in die rij daar staat een gitaar te koop, vraag ik dan electrisch of akoestisch?, dan antwoorden ze weet ik niet hij is bruin met een gat in het midden.
    dus grijp je kans als iemand onwetend iets aanbiedt voor weinig.

ook een leuke tele voor weinig http://link.marktplaats.nl/m851873356

Senior Member

Standaard

Via een veiling is de Jazzmaster van Andy Tielman te koop:
    http://veiling.catawiki.nl/kavels/80...rosewood-toets
    Mwa...

Senior Member

Standaard

http://www.muziek.nl/nieuws/veiling-...n-andy-tielman

Oh, alweer de jazzmaster van Andy? Is het dan 1962 of 1963? Is ie al eens verkocht of zijn er meerdere? De te veilen gitaar ziet er in mijn ogen minder roadworn uit dan die waar Andy mee staat afgebeeld. Kijk maar onder zijn rechterarm en de randen van de body.
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Is beslist niet dezelfde als op de foto.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten