Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 24 van 37 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 363
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    We zitten aan gouden LP's te denken Of "slecht gemengd" goud/zwart, net als dat Rise op rood/zwart geperst is.

En als je een alternatieve kleur wil kun je die gewoon bestellen
    Hehe, verzamelen is leuk, maar het moet ook leuk blijven. 50 word me net wat te veel :P Maar goud of slecht gemeng goud (marble toch) klinkt ook heel tof! heb nog geen gouden in de verzameling.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannnus
    cool het moderne bedelen
    Daar ben ik het niet mee eens. Het is een "pre-order" waarvan wij het geld gebruiken om de producten te maken.

En een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt. Komma's zijn ook niet verboden.

Standaard

Een paar opmerkingen van mij hierover:
    Ik heb niks met deze muziek, maar heb alles met de manier waarop jullie met jullie muziek omgaan. Dik respect dus.
    Jannnus is niet echt een beroerde gast, maar moet nog even de truc onder de knie krijgen dat alleen maar NEE geluidjes maken niet echt het beste in mensen naar boven haalt. Niet in de laatste plaats ook niet uit hemzelf.

Ik zie een speaker tegen de bassdrum van de drummer. Vroeger heb ik met een radio in mijn basdrum gespeeld. Daar kwam het gekste Hilversim I gekwaak uit tussen de nummers door. Ook heb ik een destijds tamelijk bekende band zo gek gekregen datzelfde te doen in de Nieuwe RAI. Toen de oude dus ook nog bestond. Heel leuke dingen, vond ook het publiek, die daarvan de lol prima in kon zien.
    Wat is de functie van deze speaker?
    Toch niet ook G.B.J. Hilterman met de toestand van de wereld?
    Vriendelijke groet, Gus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik zie een speaker tegen de bassdrum van de drummer. Vroeger heb ik met een radio in mijn basdrum gespeeld. Daar kwam het gekste Hilversim I gekwaak uit tussen de nummers door. Ook heb ik een destijds tamelijk bekende band zo gek gekregen datzelfde te doen in de Nieuwe RAI. Toen de oude dus ook nog bestond. Heel leuke dingen, vond ook het publiek, die daarvan de lol prima in kon zien.
    Wat is de functie van deze speaker?
    Toch niet ook G.B.J. Hilterman met de toestand van de wereld?
    Vriendelijke groet, Gus
    Uit die speaker komt dit:

Meer info: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...=1#post3110361

Senior Member

Standaard

Oja, de Kickstarter-video staat ook op gewoon Youtube:

Standaard

Fokking briljant!

Echt, geniaal gedaan. Ik vind crowd funding lame (betaal je cd opnames gewoon zelf, jij zwerver ) maar dit is echt de beste video om geld op te halen ooit. Inclusief het antwoord op de pisnichten reactie get a job, echt, ik zat hier hardop te lachen. Artwork ziet er ook al super vet uit.

Less talk, more riffs! Hell yeah!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    Fokking briljant!

Echt, geniaal gedaan. Ik vind crowd funding lame (betaal je cd opnames gewoon zelf, jij zwerver ) maar dit is echt de beste video om geld op te halen ooit. Inclusief het antwoord op de pisnichten reactie get a job, echt, ik zat hier hardop te lachen. Artwork ziet er ook al super vet uit.

Less talk, more riffs! Hell yeah!
    Tnx! We krijgen best veel positieve reacties, zelfs van een bedrijf die onze video wol gebruiken als voorbeeld hoe het wel moet

En er zit inmiddels al meer dan €4.000* in deze productie; ons budget is helaas niet oneindig. Opnames zijn dus volledig uit eigen zak betaald en ipv zelf voorschieten voor de cd's/lp's laten we jullie voorschieten

*) Mics, statieven, interfaces, PC, 6 dagen mixen, mastering, etc.

Senior Member

Standaard

Ja, is toch een mooie manier om geld op te halen? En je hebt een gedeelte van de cdtjes en lptjes al mooi verkocht. Die je anders aan diezelfde mensen ook moest verkopen. En ik vermoed dat je er zelfs ook nog een breder publiek mee aanhaalt. Mensen die er anders niet eens van gehoord zouden hebben.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Ja, is toch een mooie manier om geld op te halen? En je hebt een gedeelte van de cdtjes en lptjes al mooi verkocht. Die je anders aan diezelfde mensen ook moest verkopen. En ik vermoed dat je er zelfs ook nog een breder publiek mee aanhaalt. Mensen die er anders niet eens van gehoord zouden hebben.
    Het is inderdaad ook nog een keer een bak reclame + persmomenten! Ook niet verkeerd

Ons 50%-update-filmpje staat ook al in de startblokken; maar eerst even 50% halen.

€1,449 pledged of €3,000 goal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Tnx! We krijgen best veel positieve reacties, zelfs van een bedrijf die onze video wol gebruiken als voorbeeld hoe het wel moet

En er zit inmiddels al meer dan €4.000* in deze productie; ons budget is helaas niet oneindig. Opnames zijn dus volledig uit eigen zak betaald en ipv zelf voorschieten voor de cd's/lp's laten we jullie voorschieten

*) Mics, statieven, interfaces, PC, 6 dagen mixen, mastering, etc.
    Je hoeft je niet te verdedigen, it's like, my opinion, man . Blijkbaar werkt het, heel veel succes!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten