En als je nou graag een éénkanaals versterker wilt? Mijn ouwe Fender geef ik ook een randje met een paar pedalen.
Misschien speelt ie wel het meest clean en is hij voor het clean van deze versterker gevallen, plus dat ie van een simpele versterker houdt, weet jij veel. Ik vind dat je niet zo gauw moet oordelen over iemand z'n aanschaf, Dunhill. Dat vind ik dan weer.
Ik gok ook op de bright switch, eventueel in combinatie met de bass emphasis switch. Als het een buizenprobleem zou zijn geweest, dan zou je het clean al kunnen horen en in het geval van een eindbuizen probleem doet de versterker vaak niet veel meer, qua geluid dan. En wat eerder al aangehaald is, niet elk pedaal is een match met je versterker, al klinkt ie nog zo goed op een andere versterker.
Ik dacht niet dat er een fx loop op deze versterker zit, maar ik gooi het toch maar even op. Je hebt toch niet toevallig je scheurpedaal in de fx loop zitten? Die fout heb ik gitaristen nog wel 's zien maken met een fx loop.
Even voor de duidelijkheid:
Ik veroordeel niemand, vraag me alleen wat af.
Daar is dit forum toch voor brum?
Sorry.
Ik heb idd de amp aangeschaft omdat ik over t algemeen clean gebruik (met een randje) mijn mercury box was een voorbeeld..
Met een Ts9 of zelfs een drivetool klinkt hij niet natuurlijk. Ik lees recencies op bijvoorbeeld the gearpage dat het echt een pedalen platform is en alles als een malle pakt..
Er zit overigens geen fx loop op.
Ik gok dat de bias te koud staat.. Heb dit ook al eens met mijn bf bandmaster gehad.. clean hoorde ik het niet zo gauw maar zodra ik er een pedaal voor gooide oei oei..
Heb de bright switch ook al uitgezet en de bass emphasis ook, boekt weinig resultaat tot nu toe.
Problem solved!
T bleek dat de brightswitch en bass emphasis anders werkten dan verwacht.
Na een avondje aan de eq knoppen te hebben gedraaid klinkt ie eindelijk zoals het moet!!
Dus wellicht dat jij (the sure thing) dat ook moet proberen.. (wss heb je dat al gedaan haha)
Heb je nu de bright switch uit en de bass emphasis switch aan? Dat zou ik haast denken dat dat beter werkt, klopt dat?
He gadver... Knoppen draaien: iew!
Mijn boetiek overdrives klinken nog steeds ruk. Sterker nog: bij het aan switchen van een overdrive verlies ik alle bas..... Nog ff verder zoeken dus...
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Maar oke ik gebruik ook een two rock 112 cab met een wgs g12-65 dus dat is al donkee van zich zelf
Favorieten/bladwijzers