Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 483 van 866 EersteEerste ... 383433473481482483484485493533583 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.821 t/m 4.830 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Wat doen we hier tegen, behalve je board achter een monitor plaatsen?
    Zorgen dat je niet 's middag maar 's avonds moet spelen. En als je dan toch 's middags speelt, dan graag op een overdekt podium of binnen.

Senior Member

Standaard

Haha, we waren allang blij dát we mochten spelen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag had ik een optreden om half twee 's middags, en de zon scheen redelijk fel op mijn pedalen, dus ik kon niet zien welke pedalen aan/uit stonden. Tunen was ook nagenoeg onmogelijk (TC Polytune), want ik kon de display niet aflezen, dus heb ik alles op gehoor gedaan, maar dan loop je soms toch een beetje achter de feiten aan, bv. een delay die aan blijft staan terwijl je midden in een solo zit, die daardoor redelijk de mist in gaat.

Wat doen we hier tegen, behalve je board achter een monitor plaatsen?
    Op de TU-3 kun je de felheid van de LED's instellen, voor gigs met zon kan dat nét het verschil maken.

Maar ik heb dat probleem wel met andere pedalen, vooral de drive van de Box of Rock...

Standaard

Ik vraag me af of daar echt een goede oplossing voor te vinden is. Als de zon heel hoog staat dan moet je al bijna aan een parasol denken. Misschien dat er ledjes zijn die wel te zien zijn in zonlicht maar om nou alle ledjes te vervangen is ook weer zo radicaal.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danee Bekijk bericht
    Ik vraag me af of daar echt een goede oplossing voor te vinden is. Als de zon heel hoog staat dan moet je al bijna aan een parasol denken. Misschien dat er ledjes zijn die wel te zien zijn in zonlicht maar om nou alle ledjes te vervangen is ook weer zo radicaal.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    Radicaal maar wss wel de beste oplossing. Blauwe LED's for the win.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Totdat je eindelijk weer in donkere zalen speelt. Die Danelectro CoolCat die ik had, was zowat een extra lichtbron op het podium. Niet fijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    Radicaal maar wss wel de beste oplossing. Blauwe LED's for the win.
    Ik heb een RC Booster met een blauwe LED; voor geen meter te zien of ie aan of uit stond.
    Het zou ook mee kunnen spelen dat ik kleurenblind ben.....

Senior Member

Standaard

Als je jezelf goed hoort, dan maken die ledjes toch niet uit? Stemmen kun je ook doen voor je het podium op gaat.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Als je jezelf goed hoort, dan maken die ledjes toch niet uit? Stemmen kun je ook doen voor je het podium op gaat.
    Als je dat zegt, vraag ik me af of je zelf weleens hebt opgetreden.

En wat zichtbaarheid van LEDs betreft: als je vanuit stilte je partij inzet, is het wel handig om te kunnen zien of de juiste pedalen aanstaan.

Senior Member

Standaard

Van de zomer in de volle zon op een buitenfestival gestaan: behalve de tuner kon ik echt geen flikker zien of een pedaal aan of uit stond. Toch wel vervelend.

Mijn GoudieFX pedaal (vroeger) had een groene LED waar je niet in mocht kijken zonder verduisterde brillenglazen. Die waa pas FEL!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten