-
3 september 2014, 22:26
#6
Beide versies doen me niks. Mayer doet een 13 in een dozijntje maar voor een Mayer fan zal dat precies zijn wat het moet zijn. En Vedder doet zijn windkracht 13 is maar dat is Vedder nou eenmaal en daarom hou ik ook niet van Vedder.
Ik ken zo een handvol versies opnoemen die ik beter vind maar van artiesten waar ik liever naar luister en dat is een beetje de grap, iets beter vinden omdat je de artiest leuker vindt.
Dan kan je wel met argumenten aankomen maar dat kan iedereen voor zijn favoriete artiest en dat levelt het weer naar nul.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers