Blijft altijd weer heerlijk om een willekeurig internetforum te volgen wanneer het om simpel geldverdienen gaat.
Hier op gitaarnet slaan we wel heel erg door als we zelfs iemand die een paar tientjes probeert te verdienen op een gammel ampje, een graaier gaan noemen.
Het valt mij wel op dat degene die zelf achter het net vist, de mazzelaar een graaier noemt.
Sorry jankerds, was dan zelf op deze deal van de eeuw gesprongen.
In al die tijd dat je hier over en weer klaagmailtjes stuurt had je ook zelf een paar kwartjes kunnen verdienen door gewoon te leren van deze enorme graaier met z'n enorm te dure ouwe jazzchorus mini.
Foei toch, niet eens eerst dat ampje laten repareren voor de hoofdprijs maar zomaar schaamteloos over onze gevoelige ruggetjes ook nog eens te koop aanbieden MET vermelding van het mankementje foei foei foei.
Wat lullen we trouwens met z'n allen.
Voor het zelfde geld had de beste man dat versterkertje gekocht in een opwelling en beviel het kreng gewoon niet.
Oh ja, dan had hij hem natuurlijk nooooooit zo vreselijk duuuuuuuuur mogen aanbieden.
![]()
handel vrijheid blijheid iedereen moet gewoon doen wat hij/zij wil
hoe durf je te zeuren als iemand een paar centen wil verdienen
vooral zo kleinschalig
vrij vervoer van diensten,goederen,mensen
lang leve de vrij handel en uuuh of u wel ff lid van de nato wil worden want anders valt er niks te vrij handelen en als je dingen doet die ons niet bevallen doet boycotten we je
en laat de chinezen ook maar doen waar ze zin in hebben niks geen import beperkingen
maar het gaat maar om 50 eur0
wacht we hebben nog niet over afrika gehad
maar wat heeft dat met mijn handel te maken ?
Veel ,jouw handel wordt keihard beschermt
dus lul niet over vrijheid van handel
profiteren is 1 maar parasiteren is 2
en je moet voor jezelf uitmaken waar de grens ligt maar voor mij maakt de hoogt van het bedrag daarbij niet uit
ik hou niet zo van hebberige tussen "kunst en kitch" koppen
einde rant
Wie heeft er nog een goede tip zonder geouwehoer?![]()
Juist jutter, het liefst 1 waar we flink op kunnen verdien.
voor mij gaat hier net ff anders
jij heb een contact en jouw contact heeft een contact daar betaal je voor prima
maar deze gast doet niks om iets te verdien plaatst um zonder iets te doen (bv reparatie) gewoon weer op mp en vraagt het dubbele
dat vind ik triest heeft imo niks met handel te maken
btw
ik hoefde dat ding niet te hebben
Jij mag noord-holland, ik doe tegenwoordig niet eens meer aan die kleine handeltjes (hele partijen werkt een stuk beter).
En verkopen heb je ook geen last van mij, dat doe ik dan weer in duitsland, rusland, spanje en weet ik veel waar.
Favorieten/bladwijzers