Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 476 van 868 EersteEerste ... 376426466474475476477478486526576 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.751 t/m 4.760 van 8671
    Senior Member

Standaard Post foto's van je (zelfgemaakte) pedalboard v2.0

Tjeemig Orangerocker, wat een geweldig idee voor die constructie! Het zou zomaar eens kunnen dat ik dat van je ga stelen! (Het idee hè! ;-) )

(Oh, ik zou wel een kabel met een haakse plug gebruiken vanuit dat laatste pedaal, dit vraagt om problemen op het podium!)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    IN wat voor versterker gaat dit? Ziet er uit als een klein alles kunnertje met genoeg scheur in reserve!
    In een cleane buizenamp. Het geheel past overigens in een DAP showmastercase 24
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Tjeemig Orangerocker, wat een geweldig idee voor die constructie! Het zou zomaar eens kunnen dat ik dat van je ga stelen! (Het idee hè! ;-) )

(Oh, ik zou wel een kabel met een haakse plug gebruiken vanuit dat laatste pedaal, dit vraagt om problemen op het podium!)
    Bedankt Little Jay, gaaf om te horen dat mijn idee als inspiratie kan dienen Als je nog vragen hebt over maten/materiaal oid laat maar weten! En goeie tip, zal voorlopig de bovenste rij pedalen wat meer naar rechts schuiven en binnenkort eens een kabel met haakse plug aanschaffen.

Senior Member

Lang gepuzzeld, maar toch nog 2 pedalen extra er op. Shiny Opium en een Zvex Octane 3. Om ook een delay na de drives te hebben de DE7 erbij. Alle George L's gecheckt, alles weer storingsvrij. Hopla!

De hele kermis aan.
    Laatst gewijzigd door Dweezman; 9 augustus 2014 om 17:23

Nu alles in mn rack. Maar zo'n plank blijf mooi
    Laatst gewijzigd door danee; 9 augustus 2014 om 23:08

Senior Member

Standaard

Aantal jaren geleden herinner ik met nog dat het lastig was om aan velcro te komen. We bestelden dan ergens in Amerika een proefstaaltje voor industrieel gebruik. Met mazzel kreeg je genoeg om je hele board te doen. Zo niet, bestelde je onder een andere naam nog een staal.

Nu vond ik in de bouwmarkt gewoon dit:

Perfect spul voor je board.

Standaard

Ik heb altijd ruzie met velcro. Ik had eerst ook die van de bouwmarkt extra strong. Mijn racklade eerst ontvet. Daarna alles er in geplakt. Wil ik een pedaaltje er uit halen...muurvast. Dus harder trekken...komt de pedaal los inclusief velcro (dus ook de lijmlaag). Toen maar eens velcro besteld bij thomann. Wederom hetzelfde probleem.

Senior Member

Standaard

Van die Tesa shit maar weinig gebruiken: 2 hele dunne strookjes per pedaal
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ik gebruik altijd klitteband van de hema en tot nog toe nooit problemen. Alleen een afstandbediening van de tv die ik ondersteboven aan een plank had geplakt kwam los.

Senior Member

Standaard

Mooi bord Dweezman!

Heb paar soorten velcro geprobeerd, maar die bij een pedaltrain zit is echt ideaal.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten