Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 475 van 866 EersteEerste ... 375425465473474475476477485525575 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.741 t/m 4.750 van 8652
    Senior Member

Standaard

Tja, de SD9... Heb 'm volgens mij in totaal 3x 'herkocht' en het blijft een te gek ding, dus nu blijft 'ie staan! De MI Blues Pro klinkt ook echt waanzinnig, wordt echt te weinig gebruikt door ons 'gitaarvolk'.
    Toevallig had dit bord heel lang een Harley Benton PowerPlant Jr, maar vanwege de Boss T-wah en het losse snoer van een Pedal Power 2+, heb ik de Benton op mijn andere bordje gegooid, en onder de Pedaltrain Jr. een PP2+ gemonteerd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    @ Nitefly: Lekker he die SD9! Ik heb 'm ook op m'n bord staan . Lekker lekker lekker
    @ Erik: Ja die PP is top hoor! Ik mijn bord heb ik er 2 ingebouwd en dat werkt gewoon als een trein! Lekker ook die Box of Rock. Hoe bevalt -ie?

Ik vind alles 'lekker' vandaag.
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    DIY Patch-kabeltjes met Lava 229-plug (erg handig) gesoldeerd en dus alles in elkaar geTetris'd.
    T-Wah zat eerst op de plek van de K's 90, maar daar had 'ie erg veel last van ruis in de buurt van de wah: clean was er niks aan 't handje, maar met dist/od erbij ging ie ruisen als 'n malle. Ruis verdween als ik de Boss uit de buurt van de wah haalde..
    Ik hoop dat het op deze plek weer wat minder is.

Yellow Comp is vooral een soort combi tussen comp/eq/clean boost, lekker transparant of tikje squish als het moet.

Volgorde: patchbay/panic button rechtsboven (licht uit = input-> output )-> K's90 (Phase90 script mod) -> Maxon SD9 -> Boss T-wah-> RMC3 -> Blues Pro -> Mooer Yellow Comp -> volume patchbay/tuner-out (send/return voor vol.pedaal of externe pedalen) -> SCH-1 chorus -> RE-20 -> Zoom CDR-70 (als eindstation met galm, galm/delay, trem/galm/delay, symphonic chorus/gedoe of een tikje 'ruimte'/ambience) -> terug naar patchbay
    Polytune zit in de tuner-out, en krijgt altijd signaal
    alles wordt gevoed door een PP2+, en onder de PT-JR zit nog een paarse LED strip

De ruis zou kunnen komen omdat beide pedalen (wah en Twah) een inductor in zich hebben die reageert op een magnetisch veld die bv door andere inductoren of de trafo's van een power supply ontstaan. Op mn eigen bordje zat mn wah bovenop mn power supply (met een dikke plank ertussen, dat wel) maar hij pakte toch een flinke brom op. Effe verplaatsen en het probleem was weg!
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Senior Member

Standaard

Omdat mijn pedalenverzameling vrij vlot van "ik kan best zonder" naar "toch wel een aardige bende op de vloer" ging, heb ik besloten een pedalboard te maken. Bij de bouwmarkt een aluminium T-profiel van 3x3x200 gekocht, deze in 5 stukken gezaagd. Had nog wat multiplex liggen, daarvan de zijkanten gemaakt.

Deze balken aan het hout vastgelijmd, de onderkant ook nog vastgeschroefd voor extra stabiliteit.

Gebeitst, zijkanten dichtgemaakt met kneedbaar hout, opgeschuurd en weer een keer gebeitst.

Als laatste stap klittenband bevestigd en pedalen erop, al met al een erg stevig pedalboard voor relatief weinig geld. Het multiplex had ik nog liggen maar uiteindelijk maar 25 euro uitgegeven inclusief klittenband. (En nog ruimte genoeg voor uitbreiding van de verzameling overgehouden ook . )

Laatst gewijzigd door orangerocker; 5 augustus 2014 om 00:08

Senior Member

Standaard

Mooi gedaan!

Junior Member

Standaard

Zo, met de Strymon Mobius erbij is 'ie weer gevuld!

Chain: Korg Pitchblack -> Boss SD-1 (Keeley Mod) -> Ibanez TS9 -> Strymon Mobius (Roland EV-5) -> Strymon Timeline (Roland EV-5)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orangerocker Bekijk bericht
    Omdat mijn pedalenverzameling vrij vlot van "ik kan best zonder" naar "toch wel een aardige bende op de vloer" ging, heb ik besloten een pedalboard te maken. Bij de bouwmarkt een aluminium T-profiel van 3x3x200 gekocht, deze in 5 stukken gezaagd. Had nog wat multiplex liggen, daarvan de zijkanten gemaakt.

Deze balken aan het hout vastgelijmd, de onderkant ook nog vastgeschroefd voor extra stabiliteit.

Gebeitst, zijkanten dichtgemaakt met kneedbaar hout, opgeschuurd en weer een keer gebeitst.

Als laatste stap klittenband bevestigd en pedalen erop, al met al een erg stevig pedalboard voor relatief weinig geld. Het multiplex had ik nog liggen maar uiteindelijk maar 25 euro uitgegeven inclusief klittenband. (En nog ruimte genoeg voor uitbreiding van de verzameling overgehouden ook . )

die lege plek SCHREEUWT om nog een pedaal. Ziet er zeer goed uit!!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht
    Mooi gedaan!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    die lege plek SCHREEUWT om nog een pedaal. Ziet er zeer goed uit!!
    Bedankt! Ben er erg tevreden mee, heb hem nog afgemaakt met 4 vilten rondjes tegen schuren op de grond. Het geheel weegt ook maar 1.2 kilo (zonder pedalen uiteraard). Die lege plek werkt inderdaad erg GAS-opwekkend, zat zelf te denken aan nog een tuner (bijvoorbeeld de pitchblack en wat modulatie (zoals de mooer trelicopter) om mn board compleet te maken

Senior Member

Standaard

Mijn 2e board is af: alleen nog bedraden.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ik heb mijn 2e bord ook af: alleen nog pedalen tussen de kabels maken ...

Senior Member

Standaard

IN wat voor versterker gaat dit? Ziet er uit als een klein alles kunnertje met genoeg scheur in reserve!
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten